Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:51:38 GMT

فرورفتن میلگرد در پای کارگر جوان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۶۳۸

فرورفتن میلگرد در پای کارگر جوان + تصاویر

کارگر جوان در حال تردد در حیاط ساختمان بود که ناگهان بخشی از میلگرد از طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرد و در پای وی فرورفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 17:30 روز گذشته پس از تماس کارگران یک کارگاه ساختمانی با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی حادثه فرورفتن میلگرد در پای یک کارگر، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 33 و گروه امداد و نجات پنج این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان دستغیب غربی رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد روچی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارگران ساختمانی در یک ساختمان پنج طبقه در حال احداث در حال کار بودند که به هنگام برش دادن میلگرد در طبقه پنجم ناگهان قسمتی از این میلگرد جدا شده و به پایین ساختمان سقوط کرد.

وی افزود: این بخش از میلگرد پس از افتادن از طبقه پنجم، به یکباره به پای کارگر 20 ساله افغانستانی که در حال تردد در حیاط این ساختمان بود، فرورفت و در قسمت ران پایش گیر کرد.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان درحضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات ویژه و با احتیاط کامل قسمتی از میلگرد را بریدند وسپس وی را دراختیار عوامل اورژانس قراردادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارگر مصدوم در حالیکه همچنان میلگرد در پایش فرو رفته بود، بلافاصله برای مداوا و انجام اقدامات درمانی لازم به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

2 مصدوم بر اثر ریزش آوار در ساختمان در حال تخریب + تصاویرتخریب 3 خودرو به دلیل ریزش دیوار یک ساختمان + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی