Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@16:00:46 GMT

خلاقیت و نوآوری باعث ارتقاء توان عملیاتی پلیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۶۶۹

خلاقیت و نوآوری باعث ارتقاء توان عملیاتی پلیس می‌شود

حسین پور گفت: خلاقیت و نوآوری باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی پلیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین حسن‌پور» در اولین جلسه هوشمندسازی پلیس که امروز(۱۶ اردیبهشت) در سالن کوثر ستاد انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: هماهنگ‌سازی، هم‌افزایی و استفاده مؤثر از ظرفیت‌های موجود در ماموریت‌ها در ارتقاء و هوشمندسازی پلیس موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان توجه به حوزه هوشمندسازی پلیس را یکی از اولویت‌های مهم ناجا قلمداد کرد و افزود: خلاقیت و نوآوری در استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای موجود در ماموریت‌های پلیس باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی می‌شود.

 

وی استفاده موثر از افسران عملیاتی باهوش و خلاق را ضروری دانست و اشراف مناسب در استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای هوشمند را در تحرک‌بخشی و سرعت به ماموریت‌های محوله بسیار مهم توصیف کرد.

 

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه خلاقیت فرماندهان در استفاده از سامانه‌های فناوری اطلاعات درون سازمانی مانند سامانه سپاپد و سپاس و سامانه‌های برون‌سازمانی مانند اپلیکیشن‌های موقعیت‌یابی و غيره نشان دهنده هوش و ذکاوت آنها است بر بهره‌برداری از سامانه‌ها برای پیشبرد و هدایت عملیا‌ت‌های محوله تاکید کرد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: توان عملیاتی پلیس پلیس گیلان ماموریت ها سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود