Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:40:13 GMT

یادمان زلزله کرمانشاه ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۷۳۶

یادمان زلزله کرمانشاه ساخته می‌شود

به گزارشخبرگزاری فارس از کرماشناه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از ساخت یادمان زلزله کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: مکان اجرای این کتیبه در شهرستان سرپل‌ذهاب شناسایی شده و با احداث این کتیبه در نظر داریم علاوه بر نمایش گذاشتن آثار مخرب زلزله، ارائه خدمات و نحوه بازسازی نیز در مناطق زلزله‌زده نیز برای آیندگان به عنوان یادگار باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جلسه امروز به منظور ایجاد هماهنگی کامل بین دستگاه‌های ذی‌ربط برای احداث این کتیبه در شهرستان سرپل‌ذهاب تشکیل شده و این دستگاه‌ها وظیفه دارند در این راستا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و مانع از صرف وقت زیاد برای گرفتن استعلامات مرتبط شوند.

وی با بیان اینکه وقوع زلزله برای مردم بسیار تلخ، اما روند بازسازی و ارائه خدمات به مناطق زلزله‌زده شیرین بود، ادامه داد: در این کتیبه تمامی آثار وقوع زلزله و مراحل پس از آن ثبت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار لازم برای احداث این کتیبه از منابع استانداری اختصاص خواهد یافت و در احداث این مجموعه تلاش خواهد شد که تمامی نکات و موضوعات لازم اعم از مسائل ترافیکی، میراث فرهنگی، محیط زیست، منابع طبیعی، محوطه‌سازی، چگونگی دسترسی مردم، حفاظت صحیح از مجموعه و ... لحاظ شود.

سالاری افزود: علاوه بر احداث کتیبه و دیوار نوشته قصد داریم یادمانی بسیار بزرگ نیز که دربرگیرنده مراکز فرهنگی، استراحتگاه، المان‌های خاص، آثار تاریخی زلزله و... باشد با انجام یک کار مطالعاتی بسیار دقیق احداث شود، اما در حال حاضر اولویت کار با احداث همین کتیبه است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه مهرداد سالاری یادمان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)