Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@13:09:25 GMT

اجرای پنج پروژه مناسب سازی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۸۴۶

اجرای پنج پروژه مناسب سازی در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته پنج پروژه مناسب سازی در منطقه دو شهرداری قزوین اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: بخشی از جمعیت شهروندان را افراد معلول و سالمند تشکیل می‌دهند بنابراین مناسب سازی فضاهای عمومی سطح شهر به ویژه معابر به منظور تسهیل در تردد آنان بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، مناسب سازی معابر شهری یکی از دستورکارهای اولویت دار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در منطقه دو شهرداری قزوین پنج پروژه مناسب سازی برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه‌های مناسب سازی مذکور در خیابان‌های بوعلی، فلسطین، بلوارهای بهشتی، سعادت و پرستار اجرا می‌شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مناسب سازی فضاهای عمومی سطح شهر به منظور تسهیل در تردد تمام شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان در حضور مؤثر این افراد در جامعه و نقش آفرینی آنان نیز اثرگذار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز در تمام پروژه‌هایی که در سطح شهر اجرا می‌کند بحث مناسب سازی فضاهای شهری برای استفاده معلولان و سالمندان را در نظر داشته و تمام تلاش خود را برای تسهیل در تردد این افراد در سطح شهر به کار می‌گیرد.

کد خبر 491530

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین مناسب سازی شهر شهرهاي ايران حمل و نقل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مناسب سازی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح