Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح پنجشنبه در مراسم آغاز اجرای ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه علم و دانش است و باید زمینه برای توسعه علمی استان فراهم شود.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: در این راستا حمایت خوبی از دانشگاه‌های استان صورت گرفته و است و با توسعه زیرساخت‌های علمی و دانشگاه شاهد رشد و پیشرفت بهتری در این زمینه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به دانشگاه‌ها بیان کرد: ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور است که شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: دانشکده کسب و کار و اقتصاد تا تکمیل ساختمان آن در بخشی از ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

عبدالمجید مصلح افزود: دانشکده کسب و کار و اقتصاد بر اساس یکی از مزیت‌های محلی استان بوشهر در حوزه کسب و کار و تجارت طراحی شده است و می‌تواند در بازآفرینی جایگاه تاریخی این استان به عنوان یک بندر کهن و دروازه صادرات و واردات کشور نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: این دانشکده نخستین دانشکده‌ای است که با رویکردهای جدید و با هدف تربیت نیروی انسانی، پرورش مدیران شایسته، کارآفرین و تراز جهانی برای حوزه صنعت و بازرگانی راه اندازی می‌شود.

مصلح افزود: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در جلسه پنجم مرداد ۱۳۹۹ خود با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه کمیسیون آموزش عالی با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد با گروه‌های آموزشی مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.

کد خبر 5205731

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه عکس استانها ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا شب احیا آمار کرونا بوشهر شب های قدر گرگان اردبیل سیلاب دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس ساختمان دانشکده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند