Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیدحجت مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور بوده و پذیرای مسافران و گردشگران زیادی در تعطیلات نوروزی هر سال است و در فروردین ماه امسال نیز با توجه به موقعیت ویژه استان، شاهد شرایط متفاوتی نسبت به سال قبل در عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی مصرف بنزین موتور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: مصرف سایر سوخت‌های نفتی استان بیانگر کاهش ۲۳ درصدی مصرف نفت سفید و افزایش ۳۳ درصدی مصرف نفت گاز بخش غیر نیروگاهی در مقایسه  با زمان مشابه سال قبل است.

وی گفت: میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در فروردین ماه سال جاری در بخش‌های حمل و نقل ۶۶ درصد، حرارتی چهار درصد ، برق (نیروگاه) ۲۱ درصد ، کشاورزی هفت درصد ، پروژه‌های عمرانی یک درصد و بخش صنایع یک درصد می‌باشد.

او به ارسال ۱۵ میلیون لیتر نفت گاز طی فروردین ماه سال جاری به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اشاره کرد و افزود: میزان تامین سوخت نفت گاز نخستین ماه سال جاری نیروگاه اردبیل از طریق خط لوله از انبار نفت اردبیل به نیروگاه یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۵۴ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهارکرد: مصرف بخش غیر نیروگاهی این فرآورده در بازده زمانی قید شده حدود ۲۴ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل طرح تخصیص سهمیه سوخت سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل طرح تخصیص سهمیه سوخت خلخال استان اردبیل طرح تخصیص سهمیه سوخت سهمیه بندی بنزین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز ۵ اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با فروش مرزی فرآورده‌های نفتی که طی سال گذشته در ماهیرود انجام شد حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از ۲۵ میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

وی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان حق‌العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر