Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:36:36 GMT

حمایت از قدس علاوه بر سیاسی بودن جنبه مذهبی و اعتقادی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۰۳۵

حمایت از قدس علاوه بر سیاسی بودن جنبه مذهبی و اعتقادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در نشست نخبگانی اندیشمندان مسلمان با موضوع بزرگداشت روز قدس و با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی اظهار کرد: یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و در این راستا نیز مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گام دوم انقلاب برنامه‌های نخبگانی زیادی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت نخبگان و علمای شیعه و سنی در فضای مجازی در این روز بهره ببریم
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا  هرگونه تجمع و راهپیمایی حضوری و خودرویی در این روز ممنوع شده و تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت نخبگان و علمای شیعه و سنی در فضای مجازی در این روز بهره ببریم.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه درد مشترک امت اسلامی جهان غده سرطانی رژیم صهیونیست است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به مانند یک غده سرطانی تلاش دارد تا به لحاظ امنیتی، دینی، اعتقادی و غیره در بین مسلمانان رخنه کرده و بین آنها اختلاف بیندازد.

* حمایت همه‌جانبه از فلسطین توسط مسلمانان جهان تنها راه برون‌رفت مسئله قدس است
وی ادامه داد: راه برون‌رفت از این واقعه تلخ مقاومت مردم فلسطین و حمایت همه جانبه از آنها توسط مسلمانان جهان است.
دیلم گفت: همه مسلمانان نه به لحاظ سیاسی بلکه از نظر مذهبی و دینی باید از آرمان‌های قدس شریف دفاع کنند زیرا قدس نخستین قبله مسلمانان جهان بوده و این موضوع از نظر دینی و اعتقادی حائز اهمیت است.
وی با اشاره به کودک‌کشی رژیم غاصب بیان کرد: همه آنهایی که دم از حقوق بشر و دفاع از آن می‌زنند باید به لحاظ انسانی از این مردم مظلوم حمایت کنند زیرا رژیم غاصب صهیونیست هزاران کودک مظلوم و بی‌دفاع را قتل عام کرده است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی قدس شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است