Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@10:48:39 GMT

هشدار به دارندگان خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۰۵۷

هشدار به دارندگان خودرو

ایران اکونومیست- توصيه‌هاي كارشناس ارشد برق و الكترونيك ايران خودرو را در اين‌باره بشنويد.

ايجاد تغيير در سیستم برق و الكترونيك خودرو و نصب قطعات غيراستاندارد، راننده و سرنشينان را دچار مخاطرات جبران ناپذيري مي‌كند.

توصيه‌هاي كارشناس ارشد برق و الكترونيك ايران خودرو را در اين‌باره بشنويد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در ابتدای فصل جاری نتوانست به اندازه فصل گذشته درخشان ظاهر شود و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری از او مطرح شود اما این بازیکن در چند هفته اخیر بار دیگر به روزهای اوج برگشته است.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل خبر داده بودند و چنین سوالی در نشست خبری روز گذشته از ژاوی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:« در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت.»

این جمله بیش از پیش به شایعات دامن زد و باعث شد که بسیاری مدعی شوند که احتمالا این ستاره لهستانی در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهد شد اما روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار مطلبی به این موضوع اشاره کرده که احتمالا این جمله ژاوی اشتباه لفظی از سوی این مربی بوده است.

این روزنامه تاکید دارد که ژاوی قصد نداشته است با این اظهارنظر جنجال جدیدی را در تیمش ایجاد کند و در واقع منظورش این بوده که «این تصمیم در پایان فصل گرفته خواهد شد» اما به اشتباه جمله «در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت» را مطرح کرده که به این معناست که کادر فنی باید وضعیت او را بررسی کند و احتمال جدایی لواندوفسکی از بارسا وجود دارد، در حالی که گفته می‌شود دو طرف به ادامه این همکاری مایل هستند.

دیگر خبرها

  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو