Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:41:23 GMT

حوزه ورزش اردبیل بیشترین آسیب را از ویروس کرونا متحمل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۰۶۱

حوزه ورزش اردبیل بیشترین آسیب را از ویروس کرونا متحمل شد

گروه استان‌ها - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: علی‌رغم ارائه تسهیلات و نیز حمایت‌های انجام یافته همچنان حوزه ورزش جزو کرونازد‌ه‌ترین بخش در استان است که متحمل آسیب‌های متعددی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  سجاد انوشیروانی ظهر امروز در دیدار با فرماندار نیر اظهار داشت: علی‌رغم ارائه تسهیلات و نیز حمایت‌های انجام یافته همچنان حوزه ورزش جزو کرونازد‌ه‌ترین بخش در استان است که متحمل آسیب‌های متعددی شده و نیاز است برای جبران بخشی از این خسارات اقدامات اساسی و قابل توجهی در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به این که بیشترین تعطیلی‌ها مربوط به باشگاه‌های ورزشی بوده است به همین منظور خسارت‌های زیادی نیز به این بخش وارد شد و در این زمینه به این دلیل که لطمه‌ای به سلامتی مردم وارد نشود مجبور به این اقدام شدیم که امیدواریم تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از طرفی انتظار می‌رود فعالان این حوزه همکاری‌های خوبی برای افزایش حساسیت نسبت به رفع مشکلات موجود در این زمینه مبنای کار باشد تا بتوانیم با ایجاد ظرفیت‌های جدید از تمامی فرصت‌ها استفاده کرده و موانع را از سر راه برداریم.

انوشیروانی تصریح کرد: یکی از مشکلات دیگری که حوزه ورزش با آن مواجه است کمبود بودجه است که سبب طولانی شدن پروژه‌های عمرانی ورزشی شده است که به همین منظور انتظار می‌رود برای جبران این خسارت‌ها منابع مالی کافی به پروژه‌ها تزریق شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مشکلات رشته تیراندازی در سایه بی‌توجهی مسئولان/ مراجع نظارتی از نابودی این رشته ورزشی در ایلام جلوگیری کنندحمایت صنایع استان فارس از ورزش؛ یک ریال از شهرداری شیراز برای ورزش حرفه‌ای هزینه نمی‌شودسوء مدیریت، تیراندازی ایلام را به نابودی می‌کشاند/ ورزشکاران نباید چوب بی کفایتی مسئولان را بخورند

وی اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه ورزش و جوانان استان انجام یافته اما بهر حال در شرایط کنونی کافی نیست و به همین منظور نیاز است در راستای رفع مشکلات موجود و رفع موانع مربوطه هر چه سریع‌تر اقدامات مناسب و اساسی در راستای برطرف سازی مشکلات انجام یابد.

انتهای پیام/142/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی