Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ" سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق سایت یک شرکت سرمایه گذاری جعلی مبلغ ۶ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در حال بررسی برروی این پرونده بودند که با مراجعه چندشهروند دیگر که شکایت مشابهی ارائه کردند مواجه شدند که نهایتاً مبلغ کلاهبرداری شده از طریق سایت مذکور به رقم ۱۸ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال رسید.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با پیگیری‌های کارشناسان و هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضائی سایت مذکور برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های دیگر مسدود شد و با جستجو‌های علمی و تخصصی درفضای سایبر مخفیگاه دائر کننده سایت که وجوه مال باختگان نیز به حساب وی واریز شده بود در یکی از شهر‌های جنوب کشور شناسایی شد.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیم ویژه‌ای از کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه فرد مذکور را تحت کنترل خود در آورده و در یک عملیات ویژه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مجموعاً از طریق سایت راه اندازی شده توسط متهم بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری شده است اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم بدون تحقیق و بررسی وارد سایت‌هایی که کاربران را ترغیب به سرمایه گذاری می‌کنند نشده و وجوه خود را در آن‌ها سرمایه گذاری نکنند.

اعتراف به ۴۲ فقره سرقت باطری خودرو

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت باطری خودرو‌های آنان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام موفق شدند هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: ماموران پس از شناسایی سارق طی هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ صادقی، با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۴۲ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

محموله تریاک به مقصد نرسید

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین شب گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار هندوانه مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو‌ها طی هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۲۳۴ کیلو و ۳۶۵ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل هندوانه‌ها جاساز شده بودند را کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این محموله از مرز‌های جنوب شرقی کشور بارگیری شده و مقصد آن‌ها مرکز کشور بود خاطر نشان کرد: رانندگان هر دو خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۲.۵ تُن گردوی قاچاق در خورو بیابانک

سرهنگ" جواد افشاری بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید" رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک حین کنترل و پایش خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی برای بار خود بود افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی قسمت بار خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۲ تُن و ۵۰۰ کیلو گردوی خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است اضافه کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرقت کلاهبرداری حوادث کرونا کرونا در اصفهان فرماندهی انتظامی سرقت باطری خودرو انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی مقام قضائی استان اصفهان خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرداردوستعلی جلیلیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌ مشخص شد که خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند