Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:28:56 GMT

گزارشی از کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۱۴۷

گزارشی از کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا استان زنجان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:چاپ دو جلد کتاب با عنوان «دلی که جا ماند» و «شهد شهود»، تولید و رونمایی از ۱۲ نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهدای شاخص استان، مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ ۱۰ عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره نیز از اقدامات کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علی بیات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در کنار مشارکت با سایر دستگاه‌های ذیربط در برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، مسئولیت کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا را بر عهده دارد، بیان کرد: ۱۵۰ هزار اثر از شهدای والامقام زنجانی در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان توسط کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا، گردآوری و پس از نمایه‌گذاری در اختیار دبیرخانه این کمیته قرار داده شده است. آثار جمع‌آوری شده مربوط به دو هزار و ۹۲۸ شهید والامقام استان است.


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه اسناد و آثار ۶۲۸ شهید خارج استان از ۲۰ استان کشور درخواست شد، افزود: ۱۴ هزار و ۷۲۴ اثر از ۵۰۰ شهید والامقام زنجانی از سایر استان‌ها دریافت شد. با والدین هزار و ۲۴ نفر از شهدا مصاحبه نشده است. لیست این تعداد از والدین شهدای معزز، جهت برنامه‌ریزی و انجام مصاحبه به دبیرخانه این کمیته ارسال شده است.

بیات افزود: چاپ دو جلد کتاب با عنوان «دلی که جا ماند» و «شهد شهود»، تولید و رونمایی از ۱۲ نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهدای شاخص استان، مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ ۱۰ عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره نیز از اقدامات کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

بیات در ادامه از اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، با بارگذاری ۱۰۰ خبر در سایت و بیش از ۳۰۰ خبر در کانال‌های فضای مجازی توسط کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا خبر داد و یادآور شد: تعداد ۶ جلسه نیز در راستای پیشبرد اهداف و وظایف این کمیته در بنیاد شهید تشکیل شده است. فایل word وصیت‌نامه هزار و ۱۶ نفر از شهدای استان به دبیرخانه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان ارسال شده است.

وی در ادامه از به روزرسانی و ارائه لیست والدین در قید حیات شهدا به تفکیک پدر و مادر جهت مصاحبه به دبیرخانه کنگره خبر داد و افزود: برای مصاحبه با ۱۲۰ نفر از والدین شهدا در قالب خاطره‌نگاری توسط صدا و سیما برنامه‌ریزی و قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره شهدا زنجان بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان دبیرخانه کنگره استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد