Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:13:27 GMT

کشف چوب قاچاق در سلطانیه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۱۷۰

کشف چوب قاچاق در سلطانیه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی سلطانیه گفت: مأموران حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به این که خودروی حامل چوب قاچاق پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: راننده این خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خلخالی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان