Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:10:51 GMT

همدلی مردم خیر تبریز و آذربایجان‌ مثال زدنی است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۳۱۱

همدلی مردم خیر تبریز و آذربایجان‌ مثال زدنی است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: همدلی و روحیه وفاداری و پیشگامی مردم خیر و فهیم و قاطبه مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در نخستین مرحله از رزمایش «ایران همدل» در تبریز اظهار داشت: همدلی و روحیه وفاداری و پیشگامی مردم خیر و فهیم و قاطبه مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ما شاهد کمک مومنانه مردم وفادار، متدین، خیر و غیرتمند اهالی تبریز و آذربایجان به هم‌نوعان در این موقعیت که عده‌ای از مردم استان به علت شیوع ویروس کرونا نیازمند کمک و یاری هستند، می‌باشیم و وظیفه خود می‌دانم از افراد خیر و نوع‌دوست تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: انتظار است مومنین و افراد خیر و توانمند تبریز و آذربایجان همچنین بتوانند به مسلمانان نیازمند و درماندگان قره‌باغ کمک و یاری کنند. روحیه مردم غیرتمند و متدین آذربایجان در یاری هموطنان نیازمند موجب افتخار ایران شده است.

همچنین مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در حاشیه توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت گفت: دشمنان با تحمیل جنگ اقتصادی قصد دارند محرومین و مستضعفین را از انقلاب جدا کنند، از این‌رو وظیفه ما در این حوزه سنگین است.

محمد کلامی با بیان اینکه امروز قناسه‌های دشمن به سمت سفره مردم است، متذکر شد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز شاهد جلوه‌های زیبایی از احسان و نیکی در سراسر کشور بوده ایم و مردم و خیران، نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی به طرح یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌های مهدوی توسط کمیته امداد استان اشاره کرده و گفت: ماحصل اجرای این طرح در طول ماه رمضان توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی همیشگی مردم و خیران با این نهاد حمایتی در رزمایش ایران مهربان هستیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایران همدل آل هاشم تبریز و آذربایجان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد