Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین دانست و گفت: این کمک‌های مومنانه قبلا هم بوده اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری و در مقابله با کرونا همه شهرها، بخش‌ها و روستاها سراسر خدمت شده مردم شد بطوریکه ما چنین رسم نیکویی را در هیچ کجای دنیا شاهد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا و تاکنون هزاران بسته معیشتی و غذایی تهیه و توزیع شده است اظهار داشت: انصافا سپاه و بسیج در این زمینه خدمت خوبی به مردم کردند و جا دارد در همین مکان از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی، کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر، گروه‌های جهادی، خیرین و همه سازمان‌ها و ارگانهایی که در این زمینه از مردم‌ نیازمند دستگیری کردند تشکر و قدردانی کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد : تحویل این بسته‌ها به محرومین موجبات شادی و خوشحالی آن خانواده‌ها را فراهم می‌کند و همانطور که امام راحل در وصیت خود به حاج احمد فرمودند: " بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است. "

ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند، گفت: اردتمندان امام رضا (ع) با توان، تجربه و عشقی که به امام مهربانی‌ها دارند از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند و در جهت محرومیت‌زدایی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

سید محمدجعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه

«سیدمحمدجعفر امامیان» افزود : بر اساس سیاست جدید آستان قدس رضوی، امروز خادم‌یاران رضوی نقش فعال‌تری در کشور دارند بطوریکه امسال حدود ۹۵ درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خود خادم‌یاران تهیه شده است و این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هشت هزار بسته در این مرحله توزیع شده است و در روزهای آینده به پایان می‌رسد، گفت: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است و لازم به ذکر است که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان توسط خادم‌یاران جمع‌آوری شده است که نشان عشق و ارادت آنها به امام هشتم است.

برچسب‌ها آستان قدس رضوی مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی آستان قدس رضوی مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور خادم یاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان