Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجی پور ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان آمل افزود: اقدام‌های خوبی نیز تاکنون انجام شده و نتیجه بخش بوده و انشاالله در سال جاری با کمک کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نیز همراهی دولت، بخش زیادی از مطالبات معوقه معلمان و فرهنگیان را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم، مدیون معلمان خود هستیم، تصریح کرد، اگر معلمان ما نبودند امروز ما در این جایگاه خدمتگزاری به مردم نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به عدالت آموزشی، اظهار کرد: عدالت آموزشی و فراگیری آموزش برای همه یکی از موضوعات مهم برای ما است و یکی از اثرات مثبتی که آموزش در دوران کرونا داشت ایجاد بستر نظارت و کنترل و ارتباط بی واسطه بین همه بخش‌های آموزش و پرورش از بالاترین بخش یعنی مدیران و آموزش و پرورش تا پایین‌ترین سطوح بود.

حاجی پور یادآور شد: دغدغه افرادی که به امکانات سخت افزاری دسترسی ندارند کماکان برای ما مهم است.

تربیت نسل آینده جامعه در تراز انقلاب اسلامی

امام جمعه آمل هم دراین مراسم با بیان اینکه در شرایط حساس وهجمه های فراوان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تربیت نسل فعلی و آینده جامعه در تراز انقلاب اسلامی باید هدف غایی معلمان باشد، گفت، انتظار داریم معلمان با در نظر گرفتن شرایط جامعه برای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیرند و این مهم هدف غایی آنها باشد.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: همانطور که پیامبران برای پرورش و تربیت مردم آمدند، معلمان هم همین گونه هستند و امروز وظیفه سنگین‌تری در پرورش فرهنگی، اخلاقی و علمی دانش آموزان دارند تا نخبگان و مدیرانی را در تراز انقلاب اسلامی پرورش دهند.

وی ادامه داد، انتظار داریم معلمان ما شهید فهمیده‌ها را تحویل جامعه دهند و با پرورش نسلی متعالی آینده کشور را تضمین کنند.

امام جمعه آمل تصریح کرد، عملیات‌های روانی و هجمه‌های فرهنگی در جامعه زیاد است و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا را انتخاب کنیم و نشر دهیم.

در این آئین که همزمان با گرامیداشت هفته معلم برگزار شد، شش معلم نمونه استانی و۵۸ معلم نمونه شهرستان آمل تجلیل شد.

شهرستان ۴۲۰ هزار نفری آمل داری حدود شش هزار فرهنگی و ۶۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

کد خبر 5205792

منبع: مهر

کلیدواژه: معلم مجلس شورای اسلامی محمدرضا حاجی پور ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان شیوع کرونا بوشهر شب احیا آمار کرونا شب های قدر گرگان اردبیل سیلاب تراز انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه