Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:16:25 GMT

خدمات مختلف «تبیان» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۶۰۴

خدمات مختلف «تبیان» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رجبی مسئول بخش نوآوری تبیان که با وب سایت تبیان در نمایشگاه مجازی قرآن حضور دارند، درباره فعالیت این مؤسسه اظهار کرد: مؤسسه تبیان از سال ۱۳۸۰ در حوزه محتوایی کار خودش را آغاز کرده و یکی از مراجع محتوایی مناسب برای خانواده‌های ایرانی است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در نمایشگاه فعالیت می‌کنیم، سایت مشاوره تبیان است؛ مخاطبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود در خصوص مسائل مختلف علمی، درسی، مذهبی، روان‌شناسی و… را در این مرکز پیدا کنند، یا با ثبت پرسش از کارشناسان مرکز پاسخش را بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بخش نوآوری تبیان تاکید کرد: این مؤسسه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش خدمات و ارائه محتوا نیز ارائه خدمت می‌کند.

رجبی گفت: در بخش خدمات و ارائه محتوا به ترتیب سایت‌های «فکر آنلاین» که محتواهای قرآنی مختلفی را داخل خودش جای داده و سایت «کدومو» که بحث ارزیابی محتواها برای خانواده‌ها را مدنظر قرار داده را داریم؛ در بخش محتوا سرویس‌های مختلفی از جمله نکات قرآنی جزء‌های قرآن کریم برای زندگی موفق را داریم که به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود؛ تمامی این خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند.

برای مشاهده بخش تبیان https://www.iqfa.ir/fa/news/579040 کلیک کنید

کد خبر 5205735 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه تبیان قرآن کریم محسن رجبی تبیان ماه مبارك رمضان نمایشگاه مجازی قرآن کریم ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ دعای روزهای ماه رمضان قرآن کریم شب قدر قرآن محمد علی انصاری اوقات شرعی دعا و نیایش نمایشگاه مجازی قرآن کریم فعالیت های قرآنی امام علی ع پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی