Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:40:56 GMT

چهار چالش سخت در انتظار مورینیو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۷۳۸

ژوزه مورینیو پس از انتخاب رم به عنوان ماجراجویی بعدی اش، حالا باید در انتظار 4 چالش سخت و جالب توجه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام، همانطور که به صورت ناگهانی و غافلگیرکننده از این تیم جدا شد، به همان اندازه و در انتخابی شوکه کننده راهی رم شد تا در آغاز فصل بعد، هدایت جالوروسی را برعهده بگیرد و جانشین هموطنش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پائولو فونسکا که پس از کسب نتایج خوب و قابل توجه در شاختار دونتسک راهی کشور چکمه شد تا هدایت تیم قرمزهای پایتخت نشین را برعهده بگیرد، به دلیل ناکامی در کسب نتایج مطلوب در طی دو فصلی که بر روی نیمکت رمی ها بود، جایش را به مورینیو داد.

 

 

 


آقای خاص دنیای فوتبال که 2 سال هدایت اینتر را برعهده داشت، با نراتزوری به عنوان قهرمانی اروپا دست یافت و از چند روز پیش زمزمه های بازگشتش به فوتبال ایتالیا به گوش می رسید و در حالیکه گفته می شد ممکن است مقصد او میلان باشد، به ناگاه سر از رم درآورد تا در فصل آتی سرمربی جدید گرگ ها باشد.


مورینیو در فصل بعدی سری آ، با چهره های بسیار آشنایی روبرو خواهد شد. شاید مهمترین و جالب ترین تقابل او با تیم سابقش اینتر باشد. ژوزه که توانست نراتزوری را پس از 45 سال به قهرمانی در فوتبال اروپا برساند و به عنوان تنها تیم ایتالیایی موفق به کسب سه گانه شود، نزد هواداران اینتر به شدت محبوب است.

 


او در زمانی که سکان هدایت اینتر را برعهده داشت، در دو بازی فینال جام حذفی و سوپرجام ایتالیا و کسب قهرمانی سری آ توانست رم را شکست دهد و درگیری های پیش آمده در این بازی ها، باعث شد تا هواداران رم دل خوشی از آقای خاص نداشته باشند و مورینیو نزد تیفوسی های جالوروسی حتی منفور نیز بود ولی اکنون داستان به کلی تغییر کرده و او مربی فصل بعد رم خواهد بود و شاید عدم ارسال پیام تبریک بابت قهرمانی اینتر در سری آ از سوی مورینیو، همین مسئله پذیرفتن هدایت رم بوده است.


مورینیو در فصل بعد در حالی باید روبروی آنتونیو کونته قرار بگیرد، که تصاویر درگیری شدید و لفظی این دو در لیگ برتر انگلیس در ذهن علاقه مندان به فوتبال ثبت شده است. زمانی که ژوزه هدایت یونایتد را برعهده داشت و کونته نیز سرمربی چلسی بود، آنها در یکی از تقابل های دو تیم با هم درگیری شدیدی در کنار خط پیدا کردند. البته کونته روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که هیچ گونه مشکلی با مورینیو ندارد و بازگشت آقای خاص به ایتالیا خبر خوبی برای همه است. 

 

 

 


دیگر تقابلی که در جدال رم و اینتر در انتظار ژوزه خواهد بود، تقابل با روملو لوکاکو مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایتالیاست. لوکاکو که در دوره دوم حضور مورینیو در چلسی عضو این باشگاه بود، توسط مورینیو آنچنان به کار گرفته نشد و همین مسئله منجر به انتقال های قرضی ستاره بلژیکی به تیم هایی نظیر اورتون و وست برومویچ شد و حالا لوکاکو قصد دارد توانایی هایش را حضوری به آقای خاص ثابت کند.


جدال نوستالژیک دیگری که در انتظار ژوزه خواهد بود، مصاف او با شاگرد سابقش رونالدو خواهد بود. هر چند که شایعات و اخباری پیرامون جدایی فوق ستاره پرتغالی از یوونتوس به گوش می رسد ولی در صورت ماندگاری CR7 در تورین، تقابل او با مورینیو یادآور دوران حضور این دو در رئال مادرید خواهد بود که منجر به فتح لالیگا در سال 2012 و یک کوپا دل ری و همچنین یک سوپرجام اسپانیا شد.

 

 

 


و سرانجام چالش چهارم مورینیو با دیگر شاگردش خواهد بود. زلاتان ابراهیموویچ پیرمرد سوئدی میلانی ها که قراردادش را به مدت یک سال دیگر با روسونری تمدید کرده است، در زمان حضور در منچستریونایتد عضو این باشگاه بود و در فصل بعد رقابت سختی نیز بین این دو نفر رقم خواهد خورد.

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم آقای خاص فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی