Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:40:17 GMT

بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۱۶۸

بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت روز قدس

سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز اسلام است. حضرت امام خمینی (ره)

آزادی قدس نزدیک است. قدس، دفتر خونین مقاومت است که برگ، برگ آن نماد حماسه ای جاودان ومظلومیتی بی نهایت است.
قدس نماد حق خواهی مردم وایستادگی ومقاومت دربرابر ظلم وجنایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران وجوانمردان ایرانی همانند دیگراقشارمردم هرگز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی رابه رسمیت نخواهند شناخت.
امسال اگرچه شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق حضوردر راهپیمایی روز قدس را از ملت شریف وغیور ایران گرفت اما هرگز از نفرت وبغض مردم ما از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی کم نشده بلکه روز به روز افزون تر هم گشته است.
در این میان جامعه ورزش تلألو دیگردارد چرا که حرف از پهلوانی و جوانمردی و مردانگی است و باعث می‌شود روز قدس برای جوانمردان و دلاورمردان کشورما از اهمیت خاصی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با خودداری از رویارویی با نمایندگان این رژیم متجاوزبرخوردار باشد.
تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان و ورزشکاران جوانمرد دنیا رژیم سفاک صهیونیستی را به رسمیت نشناخته وهمیشه با اقدامات ارزشمندی چون عدم رویارویی با نمایندگان آن رژیم، کمک های مالی به مردم فلسطین و... تلاش نمودند تا مرهمی برای غم و اندوه یتیمان مظلوم فلسطینی باشند.
به امید روزی که نزدیک است ظالمان و مستکبران جهان بویژه رژیم صهیونیستی ازصفحه روزگار محو شوند تا شاهد اشک های بی گناه مادران و پدران و فرزندان داغدار و بی پناه نباشیم. ان‌شاءالله

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بیانیه پایانی 27 ماد‌ه‌ای پنجمین کنفرانس بین‌المجالس برای قدس که با حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور و نعمان کورتولموش، رئیس مجلس ملی ترکیه در استانبول و نمایندگانی از 80 کشور جهان برگزار گردید، منتشر شد.
 
ماده اول اعلامیه شامل محکومیت شدید جنگ نسل‌کشی استبدادی است که توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه به راه افتاده است.
 
در این بیانیه با بیان این که اشغالگری اسرائیل بزرگترین مانع برای صلح در منطقه است، تاکید شد که ایدئولوژی صهیونیستی، بزرگترین تهدید برای صلح جهانی است و ناقض تمام ارزش‌های انسانی و ناقض قوانین حقوقی و اخلاقی و اقدام تروریستی محسوب می‌شود.
 
این بیانیه تلاش‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت نظامی و اقتصادی از حضور اشغالگران برای ادامه کشتار، گرسنگی و آوارگی فلسطینیان در غزه را محکوم کرد و خواستار ورود مقادیر کافی غذا، آب آشامیدنی و کمک‌های پزشکی بدون هیچ مشکلی به ساکنان غزه شد.
 
برخی از موارد مندرج در بیانیه عبارتند از:
 
- اصرار به توقف فوری جنگ برای نجات خون مردم بیگناه و توقف ماشین جنایت و ویرانی.
 
- تاکید بر اینکه سیاست کشتار و نسل‌کشی توسط رژیم اشغالگر و ماشین کشتار آن یک سیاست رسمی است که از زمان اشغال 1948 به طور سیستماتیک علیه مردم فلسطین اجرا شده است.
 
-  یادآوری اعمال تبعیض قومی (آپارتاید) توسط رژیم اشغالگر اسرائیل که بدترین شکل اشغال در جهان است.
 
- قدردانی از مقاومت فلسطین و قهرمانان بزرگی که در برابر جنگ نسل‌کشی جنگیدند و تاکید بر این که مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری حق مشروعی است که قوانین الهی و قوانین بین‌المللی آن را تضمین می‌کند.
 
- رد توصیف مقاومت فلسطین و گروه‌های فلسطینی مدافع مردم و سرزمین خود به عنوان تروریسم و ​​داعش. آنها جنبش‌های آزادی خواهانه‌ای هستند که به خاطر نقش ملی تحسین شده خود در مطالبه آزادی، رهایی و استقلال شایسته ستایش و احترامند.
 
- قدردانی از مواضع کشورهایی که از همان ابتدا حمله استبدادی به غزه را محکوم کردند.
 
- تقاضای بی‌طرفی دادستان ارشد دیوان کیفری بین‌المللی، محکومیت سفر وی به رژیم اشغالگر و عدم بازدید وی از نوار غزه برای بررسی جنایات نسل‌کشی و درخواست صدور حکم بازداشت جنایتکاران اسرائیلی درگیر در جنگ نسل کشی.
 
- فراخوان برای ایجاد یک ساختار حقوقی بین‌المللی با حمایت پارلمان‌ها برای هماهنگ کردن تلاش‌های وکلایی که به دنبال محاکمه جنایتکاران جنگی نسل‌کشی هستند.
 
- هشدار درباره تحقق موج جدید آوارگی مردم فلسطین از کرانه باختری و غزه 
 
- حمایت از جنبش جهانی بایکوت رژیم اشغالگر و حامیان آن و درخواست از پارلمان‌ها برای تصویب قوانینی که به جنبش جهانی بایکوت کمک می‌کند.
 
- ایستادگی در مقابل موج عادی‌سازی با رژیم اشغالگر که کشورهای جهان از جمله برخی کشورهای عربی و اسلامی را فرا گرفته است و تقویت این موضوع که نمایندگان مجلس نقش تعیین کننده‌ای در رد عادی سازی با کشورهای خود دارند.
 
- حمایت از فعالان بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان که در زمان جنگ در فعالیت‌هایی برای رفع محاصره ناعادلانه غزه مشارکت دارند و دعوت از نمایندگان مجلس برای شرکت در فعالیت‌ها، از جمله ناوگان آزادی، برای شکستن محاصره.
 
- احیای نظام حقوق، عدالت، ارزش‌ها و اصول حسنه در میان پارلمان‌ها، دولت‌ها و مردم در برابر اتحاد ظلم، بی‌عدالتی، اشغالگری و نژادپرستی که از رژیم اشغالگر در جنگ جنایتکارانه خود علیه غزه نوار حمایت می‌کند.
 
-تأکید برکمک به تلاش‌های کمک‌رسانی و  دعوت از نمایندگان پارلمان‌ها برای کمک به غزه برای مقابله با خطر قحطی.
 

دیگر خبرها

  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال