Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  نریمان رحمانی  رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه حدود ۷۰۰ باشگاه ورزشی با بیش از سه‌هزار مربی مشغول فعالیت بودند که در یک سال اخیر با توجه به شیوع کروناو تعطیلی باشگاه‌ها از این میزان بیش از دو‌سوم آن‌ها نه تنها به کلی از کار بیکار شده‌اند بلکه هیچ امیدی برای بازگشت به شرایط سابق ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بخشی از ادارات دولتی در دریافت اجاره سالن‌های دولتی تسهیلگری می‌کنند، اما این مساله در اماکن خصوصی به هیچ وجه مصداق نداشته و مالکان باشگاه‌های خصوصی اجاره‌بهای خود را در موعد مقرر طلب می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه با اشاره به آگهی‌های منتشره در فضای مجازی، گفت: با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، تجهیزات ورزشی را می‌بینم که به یک سوم قیمت برای فروش عرضه شده، این تجهیزات متعلق به مربیان و متولیان باشگاهی است که به دلیل عدم توان پرداخت اجاره‌بهای سالن خود، به وسایل خود چوپ حراج زده‌اند و ممکن است هیچگاه توان خرید دوباره آن‌ها را پیدا نکنند.

او اضافه کرد: علی‌رغم تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، مالکان اماکن ورزشی بخش خصوصی و حتی بخش‌های دولتی بر دریافت اجاره‌های خود اصرار دارند و هیچ پشتوانه قانونی برای حمایت از باشگاه‌داران وجود ندارد، حال آنکه حتی زمان بازپرداخت تسهیلات بانکی کرونا بدون هیچ تنفسی برای اندک باشگاه‌هایی که موفق به دریافت آن شده‌اند هم فرا رسیده؛ درحالیکه این باشگاه‌ها همچنان با تصمیم ستاد کرونا‌ تعطیل هستند اما باید نسبت به پرداخت بدهی خود به بانک نیز مبادرت ورزند.

رحمانی یادآور شد: با این تصمیمات ستاد کرونا، باشگاه‌داران ورشکسته دیروز به باشگاه‌داران ورشکسته و بدهکار امروز تبدیل شدند و جای تأسف است که مجموعه این سیاست‌ها، به یأس و ناامیدی باشگاه‌داران سراسر کشور منجر شده است.

او با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در سال گذشته به کمتر از یک‌چهارم رسیده است، گفت: در استان کرمانشاه بیش از ۸۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته براساس آمار هیأت پزشکی ورزشی استان مشغول فعالیت بودند، اما این آمار در سال ۹۹ به کمتر از ۲۰ هزار نفر کاهش یافته است و بسیاری از باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های انفرادی و رزمی در استان پیش از یک سال از هیچگونه فعالیتی نداشته‌اند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا باشگاه ورزش همگانی استان کرمانشاه باشگاه داران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا