Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:29:30 GMT

فروش بلیط گردشگری فضایی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۴۰۸

شرکت جف بزوس رویا‌های فضایی را دنبال می کند، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط‌های گردشگری فضایی را به زودی آغاز می‌کند.

خبرگزاری میزان - فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان نوشت: شرکت بلواورجین که در واقع برای دنبال کردن رویا‌های فضایی جف بزوس شکل گرفت، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط‌های گردشگری فضایی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش شرکت‌های آمریکایی برای ایجاد دوره جدیدی از سفر‌های تجاری فضایی نتیجه داده و قرار است، توسط راکت فضایی توریستی New Shepard انجام شود.

انتظار می‌رود بلواورجین جزئیاتی در مورد نحوه خرید صندلی، زمان اولین پرواز و هزینه بلیط را اعلام کند؛ تا پیش از این، این شرکت قصد داشت براساس ارزیابی برنامه‌های رقیب خود شرکت «Virgin Galactic Holdings Inc» و ملاحظات دیگر حداقل ۲۰۰ هزار دلار برای از هر مسافر برای گردش در فضا دریافت کند.

شرکت جف بزوس هفته گذشته اعلام کرد، پس از سال‌ها برنامه‌ریزی درنهایت به زودی پیش‌فروش بلیط سفر فضایی آغاز می‌شود.

در سایت بلواورجین از کاربران خواسته شده نام، ایمیل و تلفن خود را ثبت کنند تا به آن‌ها گفته شود چگونه می‌توانند بلیت نخستین سفر فضایی توریستی این شرکت را خریداری کنند.

در حالی که به نظر می‌رسد افراد مشهور و افراد فوق العاده ثروتمند یک بازار اصلی برای گردشگری فضایی هستند، منابع صنعت انتظار دارند که بلواورجین برخی از مولفه‌های انسان دوستانه را در استراتژی بلیط خود لحاظ کند.

در همین زمینه: فرود بالگرد ناسا در مریخ

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ناسا فضانورد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناسا فضانورد گردشگری فضایی فروش بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود