Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@07:21:52 GMT

آزمایش مثبت کرونای3کارگرهندی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۴۲۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: جواب آزمایش سه نفر از کارگران هندی که در یکی از واحدهای صنعتی استان مشغول به کار بودند، مثبت اعلام شدو این افراد هم‌اکنون در قرنطینه کامل هستند. ناطقان: دکتر محمود نوری شادکام با اشاره به اینکه ویروس کرونای جهش یافته هندی به یزد نیز رسید، افزود: کارگران ایرانی که در کنار کارگران هندی فعالیت داشتند در قرنطینه خانگی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی یزد هفته جاری نمونه خون این افراد را برای بررسی و تعیین نوع کرونای جهش یافته به آزمایشگاه های مرجع کشوری به تهران ارسال کردند.

وی ادامه داد: این نوع ویروس در مقایسه با ویروس‌های جهش یافته قبلی از قدرت سرایت و مرگ و میر بیشتری برخوردار است ،واکسیناسیون کرونا می‌تواند از مرگ و میرهای ناشی از این بیماری جلوگیری کند.

این مسوول بر لزوم آمادگی در برابر موج‌های احتمالی آینده کرونا در استان تاکید کرد و یادآو شد: کادر درمان یزد با همه تجهیزات و امکانات موجود در حال خدمت رسانی و درمان بیماران هستند.

شادکام گفت: کرونای انگلیسی و هندی خطرناک است و مردم باید تا مهار کامل آن همانند گذشته به مقررات و نکات بهداشتی پایبند باشند و از سفرهای غیرضروری و دورهمی‌ها نیز پرهیز کنند.

منبع: عصر ایران برچسب ها: آزمایش مثبت ، کرونای هندی ، کارگر ، یزد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزمایش مثبت کرونای هندی کارگر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم) طرز پخت ۲۰۰ کیلو کله پاچه توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)