Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی با حضور در منزل خانواده شهید «محمد امینی» و «سید حسن هاشمی نصب» از مقام شامخ این شهدا تجلیل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید «سید حسن هاشمی نصب» گفت: توفیق بزرگی است که در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است خدمت خانواده شهیدی رسیده‌ایم که خود معلم قرآن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایات زیادی از ائمه اطهار (ع) نقل شده است که اهل قرآن، اهل خاصه هستند.

وی افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اقتدار و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون همین شهدا است. شهدا حقیقتاً حقشان کمتر از شهادت نبود و سلوک و منش زندگی آن‌ها در زمان حیاتشان گواه بر همین امر است.

معاون رئیس جمهور در ادامه با حضور در منزل شهید «محمد امینی» با پدر و مادر معزز این شهید دیدار کرد و گفت: شهدا نعمت‌های بزرگی هستند چراکه آن‌ها از جانشان برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشتند. وقتی وقایع دوران حیات آن‌ها را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که خداوند متعال آن‌ها را برای شهادت انتخاب کرده است.

وی افزود: اگر امروز ما خدمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهیم درواقع توفیقی است که آن‌ها نصیب ما کرده‌اند.
خانواده معظم شهدا در این دیدارها به بیان خاطراتی از زندگی شهدا پرداختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها که فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

کد خبر 5205848

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران هفته معلم سعید اوحدی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران واکسن کرونا روز معلم محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه آزادی زندانیان روز قدس کمیته امداد امام خمینی بازنشستگان صنایع دستی بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین

پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم‌انتظاری بر روی دستان مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع) خاک‌سپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، مراسم تشییع پیکر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای دفاع مقدس که پس از 39 سال در شهر سلیمانیه عراق تفحص شده بود، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور ورامین، خانواده معظم شهدا و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌سوی میدان امام (ره) بدرقه شد.

شهید حجت اله یوسفیه سال 1364 در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، و پس از 39 سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پرشور مردم دیار پانزده خرداد با گفتن یا حسین و یا زهرا در طول مسیر عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد

پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید، مردم و مسئولان به گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

در وصیت‌نامه شهید یوسفیه آمده است که "این خون شهداست که به انسان، انسانیت و حرکت و تکامل می‌دهد و مدرس آزادی و حیات و جاودانگی است."

گفتنی است؛ با رجعت شهید حجت اله یوسفیه مردم شهرستان ورامین، تا کنون 758 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم