Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر، گفت مدعیان در هفته‌های پایانی بازی‌های رو در رویی دارند که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر و مقدماتی جام جهانی فوتبال مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، درخشان در ابتدا اظهار داشت:

روزهای پایانی ماه اردیبهشت و ماه خرداد برای دوستداران فوتبال ملی و باشگاهی روزهای حساسی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 

از یک سو تیم ملی باید در مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشد و چهار مسابقه فینال گونه دارد که لغزش در هر کدام موجب می‌شود تا مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ناهموار شود. و در سوی دیگر لیگ به اوج خواهد رسید و رقابت بین‌تیم های مختلف برای قهرمانی شکل واقعی به خود خواهد گرفت. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:

متاسفانه با نتایجی که تیم ملی در زمان مارک ویلموتس گرفت مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخت شد. اما این سختی به معنای ناامیدی نیست بلکه تیم ملی فوتبال ایران یک شاکله مناسب برای مسابقات دارد و بازیکنان آن تجربه زیادی دارند. ما چند گلزن برتر در لیگ‌های اروپایی داریم و آنان می توانند عصای دست دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال باشند. 

وی با اشاره به شرایط میزبانی بحرین نیز گفت:

کرونا ورزش جهان را تحت تاثیر قرار داده و این حقیقتی انکار ناپذیر است. ما باید بپذیریم که در کشور دیگر بازی‌ها برگزار خواهد شد و تمرکز اصلی بر روی نتیجه گیری باشد. شکست عراق و بحرین کار سختی نیست اما مهم این است که بازیکنان و کادر فنی تفکر بُرد گام در مسابقه بگذارند. نباید تسلیم جنگ روانی شویم و این یک فاکتور برای برتری به شمار می‌رود. 

او در ادامه مصاحبه با اشاره به بازگشت قدرتمند تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا گفت:

سه تیم باشگاهی ما گام در مرحله حذفی گذاشت و این یک امتیاز خوب به شمار می‌رود. صدرنشینی استقلال و پرسپولیس در گروه های خود اعتماد به نفس آنان را افزایش داده و این موجب خواهد شد تا تنور لیگ برتر بیش از گذشته داغ باشد.

وی ادامه داد:

تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال مدعی هستند و چند تیم دیگر نیز مدعی به شمار می‌روند. این تیم‌ها در هفته‌های پایانی بازی‌ رو در رو دارند و برد در این بازی‌ها به معنای تثبیت قهرمانی است. نباید امتیازات به راحتی از دست داده شود. 

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران در پایان این را هم گفت:

برخی از مسوولان تیم های فوتبال ایران بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اعتراض داشتند. اما واقعیتی که وجود دارد سلامت بازیکنان از هر نتیجه‌ای مهمتر است. اگر یک نمونه مثبت کرونا در تیم باشد به بازیکنان دیگر و تیم های لیگ برتری تسری پیدا می‌کند.  

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی لیگ برتر تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود