Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انگولو کانته، بهترین فرم دوران بازی خود را تجربه می کند.
به گزارش آریا، پس از شکست 2-0 رئال مادرید مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود تیم توماس توخل به فینال، انگولو کانته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. به نقل از وبسایت یوفا؛ انگولو کانته روی هر دو گل چلسی تاثیر مستقیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچون بازی رفت موفق به کنترل نقطه قوت رئال مادرید یعنی خط هافبک این تیم شد. کانته در توپگیری و کارهای دفاعی بی نقص ظاهر شد، با پاس های دقیق طولی خود نقش مهمی در انتقال توپ سریع چلسی داشت و بارها آبی های لندن را از حالت دفاع به حالت ضدحمله درآورد.
انگولو کانته نقش مهمی در ترکیب تیم توماس توخل دارد. به نقل از سایت گل ، هافبک آبی ها که در بازی رفت مقابل رئال مادرید بهترین بازیکن میدان بود از طرف توماس توخل مربی خود مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است. به گفته توخل، این بازیکن در بازی امشب مقابل رئال نقش کلیدی خواهد داشت.
توخل به شوخی اعتراف می‌کند که: این ملی پوش فرانسوی درونگراست، او خجالتی‌ست، ساکت و آرام است؛ این پسر خوب همان بازیکنی‌ست که برای فتح جام‌ها به او نیاز دارید. یک نمونه کامل و باورنکردنی! او باید بپذیرد که با بازی های زیبایی که ارائه  می دهد در آغوش من و سایرین قرار خواهد گرفت. نقش او در بازی مقابل رئال مادرید کلیدی است.
درخشش انگولو کانته در دیدار شب گذشته مقابل رئال مادرید آن هم در شرایطی که روزه دار بوده است، باعث تحسین علاقه مندان به فوتبال شد. رئال مادرید در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفورد بریج مقابل چلسی چیز خاصی برای ارائه کردن نداشت و حتی می توان گفت که زیدان در این بازی بسیار خوش شانس بود که تنها با اختلاف 2 گل مغلوب شاگردان توخل شد و اگر بی دقتی مهاجمین چلسی نبود، این برتری پر رنگ تر می شد.
در دیدار شب گذشته انگولو کانته بازیکن فرانسوی چلسی عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داد. او روی گل نخست و سرنوشت ساز چلسی آغاز کننده حرکت تیمی بود. کانته پس از اینکه پاس هم تیمی خود را دریافت کرد، با یک چرخش زیبا و یک و دو با ورنر، کاملا ناچو و کاسمیرو را از جریان بازی خارج کرد و با یک پاس زیبا به کای هاورتز او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه، در مقابل ورنر قرار گرفت و با ضربه سر این مهاجم آلمانی تبدیل به گل نخست چلسی شد.
کانته با کنترل خط میانی در برابر غول های خط هافبک رئال، مانع از ارائه توانایی های آنان شد. او با عملیات تخریبی در میانه میدان، عملا مانع از درخشش تونی کروس و لوکا مودریچ شد و دو هافبک زیدان در ایجاد خلق موقعیت و یا بروز توانایی های خود ناکام بودند. کانته با دو توپگیری بسیار هوشمندانه در میانه میدان پایه گذار گل دوم تیمش نیز بود.
این بازیکن فرانسوی پس از یک پیروزی در نبرد هوایی و در برابر کریم بنزما، توپی که راموس قطع کرده بود را با تیزهوشی از جلوی پای ناچو فرناندس ربود و پولیشیچ را از سمت راست راه انداخت که پاس این بازیکن در دهانه دروازه به میسون مونت رسید و این بازیکن جوان نیز گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا آبی های لندن راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا بشوند. تمام این اتفاقات و درخشش انگولو کانته در حالی رخ داده که این بازیکن مسلمان، کل روز را در حال روزه داری بوده است. عملکرد بسیار خوب کانته در میانه میدان آن هم با زبان روزه، موجب تحسین هواداران فوتبال شد.
کاربران در فضای مجازی این عملکرد کانته را در حالیکه ساعات طولانی در روز مسابقه حساس با رئال مادرید را بدون خوردن و آشامیدن گذرانده، تحسین کردند. عملکرد کانته حتی کارشناسان یوفا را نیز مجبور کرد تا جایزه بهترین بازیکن میدان در دیدار با رئال مادرید را به او اهدا کنند. کانته که در این بازی 3 پاس کلیدی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد، مزد تلاش و زحماتش در دیدار با رئال مادرید را گرفت. درخشش او منجر به استقبال هواداران چلسی از او شد و ملی پوش فرانسوی در پایان بازی سوار بر یک مینی کوپر در میان تشویق هواداران چلسی، استادیوم استمفورد بریج را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جواهر فرانسوی کانته توخل انگولو کانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!

یک بازیکن رئال به تنهایی بیشتر از تمام قهرمانی‌های اتلتیکو جام لالیگا را بالای سر برده است.

به گزارش فارس، 4 فوتبالیست پرافتخار تاریخ باشگاه رئال(بنزما، مارسلو، ناچو، مودریچ) با 25 جام قهرمانی به گرد پای پاکو خنتو، اسطوره ای با 12 قهرمانی لالیگا نمی‌رسند.

خنتو با 12 قهرمانی لالیگا و 6 قهرمانی در اروپا رکورددار این دو جام در تاریخ فوتبال به شمار می‌آید.

اسطوره رئال به تنهایی بیشتر از اتلتیکو مادرید به عنوان سومین تیم پرافتخار تاریخ لالیگا با 11 جام، قهرمانی کسب کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا از سال 1953 تا 1971 به عنوان وینگر رئال مادرید نقش آفرینی کرد و موفق شد در این مدت 18 ساله 428 بازی انجام دهد و 128 گل برای قوهای سپید به ثمر برساند.

نشریه آس می‌نویسد که لوکا مودریچ، کاپیتان رئال مادرید اگر بتواند در این فصل با رئال بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود به رکورد تاریخی خنتو با 6 قهرمانی اروپا می‌رسد.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی 8 بازیکن پرافتخار رئال در کسب قهرمانی لالیگا به ترتیب زیر است:

1-پاکو خنتو (12 قهرمانی)

2-پیری (10 قهرمانی)

3-آمانیکو آمارو (9 قهرمانی)

4-سانتیلانا (9 قهرمانی)

5-کاماچو (9 قهرمانی)

6-دی استفانو (8 قهرمانی)

7-میگوئل آنخل (8 قهرمانی)

8-مانوئل سانچز (8 قهرمانی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم