Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@02:43:57 GMT

بسیج ورزشکاران: قدس دفتر خونین مقاومت است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۹۹۴

بسیج ورزشکاران: قدس دفتر خونین مقاومت است

به گزارش ایرنا، سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: قدس نماد حق خواهی مردم وایستادگی ومقاومت دربرابر ظلم وجنایت است. ورزشکاران وجوانمردان ایرانی هماننددیگراقشارمردم هرگز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی رابه رسمیت نخواهندشناخت.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ امسال اگرچه شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق حضوردر راهپیمایی روز قدس را ازملت شریف و غیور ایران گرفت اما هرگز از نفرت وبغض مردم ما از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی کم نشده بلکه روز به روز افزون تر هم گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان جامعه ورزش تلألو دیگردارد چرا که حرف از پهلوانی و جوانمردی و مردانگی است. و باعث می‌شود روز قدس برای جوانمردان و دلاورمردان کشورما از اهمیت خاصی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با خودداری از رویارویی بانمایندگان این رژیم متجاوز داشته باشد.

تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان و ورزشکاران جوانمرد دنیا رژیم سفاک صهیونیستی را به رسمیت نشناخته وهمیشه با اقدامات ارزشمندی چون عدم رویارویی با نمایندگان آن رژیم، کمک های مالی به مردم فلسطین و… تلاش نمودند تا مرهمی برای غم و اندوه یتیمان مظلوم فلسطینی باشند.

به امید روزی که نزدیک است ظالمان و مستکبران جهان بویژه رژیم صهیونیستی ازصفحه روزگار محو شوند تا شاهد اشک های بی گناه مادران و پدران و فرزندان داغدار و بی پناه نباشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا