Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@17:40:30 GMT

جزئیات شکایت دستیاران ویلموتس از فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۲۷۸

جزئیات شکایت دستیاران ویلموتس از فدراسیون فوتبال

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا رفیعی در خصوص اینکه آیا حکم دستیاران مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال ارسال شده یا خیر گفت: بله، حکم به دست ما رسیده و ما منتظر گرندز رای هستیم تا اعتراض خود را اعلام کنیم.

وی در پسخ به این سوال که آیا اعتراض به این حکم وارد است یا خیر گفت:باید ابتدا گرندز را ببینیم. درست مثل پرونده ویلموتس که اعتراض کردیم باید پرونده دستیاران وی را هم مشاهده و بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فیفا هنوز گرندز رای را برای ما ارسال نکرده است.ما قطعا منتظر هستیم تا گرندز رای را ببینیم اما به این رای اعتراض خواهیم کرد. نوع اعتراض ما منوط به این است که گرندز را مشاهده کنیم.

رفیعی گفت:اگر ما این موضوع را اطلاع رسانی نکردیم چون هنوز گزندز رای را ندیدیم. چیزی برای پنهان کردن افکار عمومی نداریم و مردم و رسانه ها و خبرنگاران را کنار خودمان می دانیم و در دنیای امروز نمی شود چیزی را پنهان کرد، قطعا باید مشکلات را باید با هم در کنار مردم و رسانه ها حل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند