Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:26:25 GMT

برگزاری مسابقه مجازی ویژه روز جهانی قدس به همت ستاد فهما

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۴۳۳

برگزاری مسابقه مجازی ویژه روز جهانی قدس به همت ستاد فهما

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی، از برگزاری مسابقه مجازی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در روز جهانی قدس، با هدف زنده نگاه داشتن آرمان‌های فلسطین و به همت ستاد فهما خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد:  حجت‌الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت و آشناسازی نسل جوان با تاریخ و سرگذشت قدس شریف اظهار کرد: سالیان سال است که فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی اشغال شده و ابرقدرت‌های جهان که داعیه برابری و عدالت دارند در مقابل این هتک حرمت یا سکوت اختیار کرده یا از آن دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اینجاست که جوامع اسلامی باید برای تنویر افکار عمومی و آشنایی نوجوانان و جوانان با این اقدام ددمنشانه و از سوی دیگر معرفی فلسطین، در عرصه‌های مختلف به ویژه محتوا گام بردارند.

    مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و دغدغه جوانان همیشه در صحنه به ویژه اهل مسجد، در لبیک به دعوت تاریخی امام خمینی(ره) نسبت به گرامیداشت و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسابقه‌ای از سوی ستاد فهما طراحی شده است تا از رهگذر برپایی این مسابقه محتوایی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس، جوانان با تکیه بر منویات و بیانات رهبری با مولفه‌های ایثار و مقاومت آشنا شوند.     وی گفت:  با توجه به اینکه امسال نیز برگزاری راهپیمایی باشکوه چون سال‌های گذشته امکان‌پذیر نیست و شرایط کرونایی اجازه تحقق این مساله را نمی‌دهد، در نتیجه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ترتیب دادن مسابقه‌ای بر محور سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس، بر آن شد تا از بُعد محتوایی و در بستر فضای مجازی قشر جوان مسجدی را با مولفه فلسطین آن هم بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا سازد.     حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی تصریح کرد: اعضای کانون‌های فهما می‌توانند به محض پایان یافتن سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با مراجعه به صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد به این نشانی مراجعه کرده و به 3 سوال طرحی شده از بیانات ایشان پاسخ دهند. مهلت پاسخگویی به این پرسش‌ها تا ساعت 24 خواهد بود و بلافاصله پس از این ساعت، به 40 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.  

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس اینستاگرام بچه‌های مسجد به نشانی ذیل مراجعه کنند:

https://instagram.com/bachehayemasjed.fahma?igshid=h0e86vopmsfh

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهما روز جهانی قدس مسابقه مجازی مقام معظم رهبری مدظله العالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند