Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:30:10 GMT

توافق میلان و لیل برای انتقال مایک مینیان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۶۱۶

روسونری با جانشین دوناروما به توافق رسیده است.

مایک مینیان، دروازه بان 25 ساله و فرانسوی باشگاه لیل مدتی است که مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از محمد بوحفصی از RMC، قرارداد جانلوییجی دوناروما با میلان در پایان فصل جاری به پایان می رسد و به احتمال فراوان، این دروازه بان جوان از میلان جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، میلان با لیل بر سر انتقال مایک مینیان به توافق رسیده است و شرط انتقال این دروازه بان فرانسوی به میلان، جدایی دوناروما است. قرارداد مینیان با روسونری 5 ساله خواهد بود و مبلغ انتقال او نیز 15 میلیون یورو است که با برخی از پاداش ها می تواند به 16 میلیون یورو نیز برسد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست