Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا مومنی  مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور  در ادامه سفر خود به منطقه آزاد چابهار از ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت واقع در دهکده ورزشی پیل‌بند بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای این پروژه را بررسی کرد.

عبدالباسط میرکازهی مدیر عمران و طرح‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در این بازدید گفت: امسال ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت این منطقه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این ورزشگاه ۲ محل ( شرقی و غربی ) به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع برای استقرار تماشاچیان درنظر گرفته شده است.

مدیر عمران و طرح‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به امکانات مجموعه ورزشی کریکت بیان داشت: ۲ سالن بدنسازی و فضاهایی همچون اتاق مربیان، رختکن، سرویس‌های بهداشتی، استراحتگاه همراهان تیم‌ها و اتاق کمک‌های اولیه و معاینات پزشکی برای هر یک از تیم‌های کریکت ازجمله امکانات این مجموعه ورزشی است.

میرکازهی با بیان اینکه در ورزشگاه کریکت چابهار امکانات ویژه‌ای برای حضور معلولان درنظر گرفته شده است گفت: استراحتگاه مجریان مسابقات، اتاق مانیتورینگ، اتاق تست دوپینگ، رختکن، استراحتگاه و دوش داوران ازجمله امکانات موجود در این ورزشگاه خواهد بود.

زمین چمن کریکت چابهار به شعاع ۸۷ متر و مساحت ۲۴ هزار مترمربع در دست احداث است.

حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود امروز (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار پروژه های عمرانی منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مسوول راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی گفت: برداشت این گونه برای بررسی خواص دارویی در اولویت قرار گرفت و این گونه از جلبک‌های خوراکی و دارویی در بهمن ماه با کاهش دما در منطقه چابهار شروع به رشد و همزمان با گرم شدن هوا در اوایل خرداد از بین می‌روند.
گل بشیرزاده افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان رشد این جلبک‌ها در سواحل چابهار تصمیم به برداشت و نگهداری این گونه از جلبک‌ها برای بررسی‌های خواص بیولوژیک و آنتی باکتریال گرفته شد، همچنین از هفت نمونه جلبک قهوه‌ایی مانند سیستو سریا (Cystoseria) برای بررسی خواص دارویی برداشت شد.
وی تصریح کرد: در فاز نخست فعالیت این مرکز بررسی تکنولوژی و جنبه‌های اقتصادی تولید دارو و محصولات مراقبتی پوست بر پایه جلبک‌های دریایی در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان