Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:16:53 GMT

تولید ۴۲۵ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در نقده

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۱۵۲

تولید ۴۲۵ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در نقده

ابراهیم زاده گفت: ۴۲۵ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در طی فروردین ماه امسال در واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان تولید شده است.

«سید کریم ابراهیم زاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، افزود: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی حدود 800 تن گوشت مرغ از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به تدریج روانه بازار مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نقده گفت: 425 هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در طی فروردین ماه امسال در واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان تولید شده است.

وی تصریح کرد: این میزان جوجه ریزی در تعداد 16 واحد پروش مرغ گوشتی شهرستان انجام گرفته است.

ابراهیم زاده خاطر نشان کرد : شهرستان نقده دارای 78 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون و600 قطعه در هر دوره پرورش می باشد.

این مسئول ادامه داد: همچنین سال گذشته با 5 میلیون 400و هزار قطعه جوجه ریزی علاوه بر تامین گوشت مرغ موردنیاز شهرستان ، مازاد آن در بازار استان نیز عرضه شد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوجه یک روزه ارومیه آذربایجان غربی هزار قطعه جوجه مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی