Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:53:37 GMT

اسراییل همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۲۱۸

اسراییل همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان البرز پنجشنبه شب به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس یک بیانیه صادر کرد که در این بیانیه آمده جامعه ستایشگران اهل بیت (ع) سازش ناپذیری با ظلم و مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین را چراغ راه خود می‌داند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، یادگار تاریخ‌ساز و ارزشمند بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که در پرتو رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و بصیرت بی‌مثال مردمی، امروز به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران و سلطه‌جویان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتحاد و برادری، با پشتوانه چندین سال مقاومت و ایستادگی، آنچنان در روح و تن فلسطین مظلوم و جهان اسلام ریشه دوانده که می‌رود تا طومار غاصبان بی‌ریشه این خاک مقدس را در هم بپیچد.

مساله فلسطین، مساله اول جهان اسلام بوده و هست، اسرائیل جنایت‌کار باید بداند جهان اسلام و در صف نخست آن، ایران اسلامی در مسیر آزادی قدس شریف، مدافع حقوق حقه ملت مقاوم و همیشه ایستاده فلسطین هستند و تا نابودی صهیونیست جنایت‌کار خیزش طوفانی‌شان آرام نمی‌گیرد.

دنیا بداند اگر رژیم جعلی به افول خود نزدیک و دچار حیات نباتی شده‌اند مرهون فداکاری سردار دیپلماسی شهید سلیمانی این بزرگ‌مرد میدان ایثار و شهادت بوده که سیاست عزت‌مدار جمهوری اسلامی را با دیپلماسی جهادی در عرصه میدان‌های سخت به پیش برد و باعث کرامت محور مقاومت و پیروزی ما شد و اکنون مدعیان سیاست باید در مکتب این شهید والامقام تلمذ کنند تا شاید الگوی حاج قاسم را در میادین سیاست و دیپلماسی درک نمایند.

امسال نیز بار دیگر شیوع بیماری جهان‌گیر و منحوس کرونا، فرصت برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس را از جهان اسلام گرفته است، اما این پایان کار نیست و یادآوری است بر همگان که فراموش نکنیم اسرائیل نیز همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است.

فریاد «القدس لنا» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گوش جهانیان می‌پیچد و این ندای حق است که اینگونه طنین‌انداز می‌شود: «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

هیئات مذهبی و جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) که پیرو مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدا... الحسین (ع) بوده و سازش ناپذیری با ظلم و مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین را چراغ راه خود می‌داند در لبیک به فرمان سید و مقتدای خود مقام عظمای ولایت، ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش، انزجار خود از این  غده سرطانی را اعلام و هموطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به استماع فرمایشات مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ظهر جمعه آخرین روز ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.

برچسب‌ها سازمان بسیج مداحان اسرائیل هیأت عزاداری استان البرز روز جهانی قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان اسرائیل هیأت عزاداری سازمان بسیج مداحان اسرائیل هیأت عزاداری استان البرز روز جهانی قدس اخبار کنکور روز جهانی قدس جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد