Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:15:19 GMT

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در شهرستان سیاهکل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۲۴۹

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در شهرستان سیاهکل

دوستی از توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی و خیران در شهرستان سیاهکل خبر داد.

«سیداکبر حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح مواسات و مهربانی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان سیاهکل اظهار کرد: در این طرح خانواده های نیازمند شناسایی و به همت خیرین و خادمیاران رضوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون بسته های معیشتی و غذای گرم اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در اجرای این طرح حدود یک هزار و ۵۸۴ پرس غذای گرم نذری، ۱۱۰ بسته معیشتی، گوشت و نان توزیع شده است گفت: پنیر، شکر، ماکارونی، رب، روغن، تن ماهی، مایع دستشویی و ظرفشویی، چای، مرغ، گوشت و برنج از جمله محتوای بسته های معیشتی بود که بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.


دوستی اذعان کرد: همچنین چهار هزار و ۳۰۰ قرص نان صلواتی و ۲ راس گوسفند قربانی به ارزش مجموع ۴۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به همت خیران این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی در ادامه به دیگر فعالیت های کانون خدمت رضوی سیاهکل پرداخت و خاطر نشان کرد: یک دستگاه ویلچر برقی به ارزش ۲۱۷ میلیون ریال برای یک معلول جسمی که ۳۷ سال در حسرت آن بود، خریداری و اهدا شد.


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل تصریح کرد: خرید یخچال،کمک هزینه درمان و مسکن به ارزش ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای ۱۳ نفر از دیگر اقدامات کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل در این مدت بود.


وی در پایان خاطرنشان ساخت: تا پایان ماه مبارک رمضان، کمک به نیازمندان به همت خیران، در این شهرستان ادامه دارد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمت رضوی آسیب دیدگان کرونا بسته معیشتی کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است

جواد کافی کُندری مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: تعجیل و شتابزدگی در کار‌ها مهمترین دلیل وقوع حوادث در حوزه برق بوده و عدم کاربرد تجهیزات ایمنی مناسب عامل دوم شناخته شده است.

او افزود: به کارگیری ابزار و تجهیزات فنی و ایمنی مناسب می‌تواند از بروز حادثه جلوگیری کند و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد از شدت آن می‌کاهد و یا حتی ممکن است وقوع آن را به صفر برساند.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: برخی از حوادث حوزه برق که از آنها به عنوان «حوادث به خیر گذشت» یاد می‌کنیم گزارش نمی‌شود، اما این حوادث که کسی در آنها آسیب نمی‌بیند نقطه خطر را نشان می‌دهد.

کندری بیان کرد: اگر درس‌های لازم از حوادث ختم به خیر گرفته شود، حوادث جزئی و جدی رخ داده بسیار کاهش خواهد یافت.

او با بیان اینکه تعداد حوادث برق عمومی یا مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۱۵ مورد حادثه رخ داده در این حوزه ۹ مورد برق گرفتگی و «آرک زدگی» فشار متوسط بوده و سایر حوادث به دلیل تصادفات رانندگی یا برق گرفتگی فشار ضعیف رخ داده است.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی تاکید کرد: لزوم سرمایه گذاری برای اطلاع رسانی خطرات شبکه و تاسیسات در بین آحاد جامعه به خصوص طرح‌های ساختمانی با توجه به این حوادث آشکار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد