Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد از شب گذشته به شدت مورد انتقاد رسانه ها و هواداران رئال مادرید قرار گرفته است.

شب گذشته پس از شکست رئال مادرید مقابل چلسی، ادن هازارد مشغول خنده و خوش و بش با بازیکنان چلسی شد. فیلم و تصاویر این اتفاق، خشم هواداران رئال مادرید را برانگیخت. حال ادن هازارد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به دلجویی از هواداران رئال مادرید پرداخت:

امروز نظرات بسیاری را در مورد خودم خواندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصدم این نبود که هواداران رئال مادرید را برنجانم. بازی برای رئال مادرید همیشه رویای من بوده است و برای پیروزی مقابل چلسی به میدان رفتم. فصل هنوز تمام نشده است و ما با هم در نبرد برای قهرمانی لالیگا خواهیم جنگید. زنده باد مادرید!

همچنین بخوانید:

چهره خندان ادن هازارد پس از شکست رئال مادرید مقابل چلسی / عکس

خنده های ادن هازارد و خوش و بش با بازیکنان چلسی بعد از اتمام دیدار و حذف رئال مادرید / فیلم

ادن هازارد در لیست فروش قرار می گیرد؛ خشم هواداران رئال مادرید از خنده های او

 

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها