Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@21:19:31 GMT

شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۴۲۴

شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای روز قدس را تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس دانست و تاکید کرد: شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نمی‌شود.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، نوشت: با گذشت بیش از چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و در حقیقت ارائه دکترین نجات فلسطین ، هم اینک ملت فلسطین و انتفاضه قدس با فائق آمدن بر زنجیره‌ای از فتنه ها و توطئه‌های سازش که درصدد محو موجودیت و هویت فلسطین از سرزمین های اشغالی بوده اند، قدرتمندتر از هر مقطع تاریخی، با تکیه بر توانمندی‌های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی اضمحلال و انقراض قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ ، در واقع فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی ، آنهم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس بویژه در جغرافیای اسلام بوده که قادر است ارتباط گذشته ، حال و آینده امت اسلامی را برقرار ساخته و در عین حال تیر زهراگینی بر قلب توطئه فراموشی این مسئله وارد سازد.

این بیانیه در ادامه با اشاره به تلاش های شیطانی امریکا و رژیم صهیونیستی برای شکاف و تفرقه بین ملل اسلامی و دور سازی آنان از اندیشیدن به آرمان قدس و آزادی مردم فلسطین، تصریح کرده است : طرح‌های خباثت آلود و جنایت آمیز سازش از پیمان کمپ دیوید تا معامله قرن و آنچه این روزها با نیرنگ و فریب در پوشش توافقنامه ابراهیم در راستای هدف شوم تضمین امنیت برای رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و خاموش کردن شعله های انتفاضه و مقاومت فلسطینی و عادی سازی روابط اسرائیل با برخی دولت های خیانت کار عربی و تثبیت پایتختی قدس برای صهیونیست‌ها دستور کار حاکمان منفور کاخ سفید و صهیونیسم بین الملل قرار گرفته است ، محکوم به شکست بوده و در برخورد با سد هوشیاری و بیداری جهان اسلام به ویژه مردم قهرمان فلسطین در مسیری معکوس ، امنیت اشغالگران را فراتر از گذشته مورد تهدید و مخاطره قرار خواهد داد .

این بیانیه در پایان با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و گرامیداشت یاد ، نام ، آرمان و نقش آفرینی های سردار عالیقدر شهید حاج قاسم سلیمانی در طریق آزادی قدس شریف و تاکید بر تداوم راه آن شهید گرانقدر توسط رزمندگان شجاع و مصمم جبهه مقاومت اسلامی، آورده است : برآیند تحولات جاری منطقه که حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال دارد ، موید قدرت افزایی مقاومت مردم فلسطین و تحقق اراده آنان برای احقاق حقوق حقه خود برای استقرار یک حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارض مقدس بوده و تحقق راهبرد مقام معظم رهبری و پرچمدار گفتمان مقاومت ضد استکباری در جهان حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) مبنی بر انتقام خون شهید قدس (حاج قاسم سلیمانی) و اخراج تروریست های امریکایی از منطقه را نیز مژده می دهد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی

به نقل از خبرگزاری شهاب، در این بیانیه جنبش حماس آمده است: ما تصمیمات اخیر جمهوری ترکیه در حمایت از ملت فلسطین، از جمله توقف معاملات تجاری با رژیم اشغالگر و اعلام پیوستن به شکایت علیه نسل کشی که توسط آفریقای جنوبی تنظیم شده است، را بسیار ارزشمند می‌دانیم و از آن استقبال می‌کنیم.

حماس اضافه کرد: ما این تصمیمات شجاعانه را بسط و بازتابی از موضع واقعی ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آنها می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از همه کشور‌ها به‌ویژه کشور‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تمامی روابط خود را با رژیم «نازی – صهیونیستی» قطع کنند، آن را در سطح بین‌المللی منزوی کنند و به دنبال بازخواست رهبران تروریست آن به دلیل ارتکاب جنایات سیستماتیک علیه کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه باشند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که وزارت تجارت ترکیه پنج‌شنبه شب در بیانیه‌ای توقف روند صادرات و واردات به مقصد فلسطین اشغالی یا از مبدأ آن را تایید کرد.

بلومبرگ پیشتر در گزارشی نوشته بود: آنکارا از روز پنجشنبه، تمامی واردات از اسرائیل و صادرات به آن را متوقف کرد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه، پیشتر از در دستور کار بودن قطع کلیه روابط تجاری با رژیم اشغالگر خبر داده بود.

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب تظاهرات گسترده مردمی در سراسر جهان از جمله کشور‌های اسلامی و ترکیه شده است.

ملت ترکیه نیز مثل سایر مردم آزاده در سراسر جهان در این تظاهرات‌ها خواستار قطع کامل روابط دولت خود با تل‌آویو شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی