Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@22:34:36 GMT

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۵۷۶

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

به دنبال سرکوب تظاهرات اهالی محله «الشیخ جراح» در اعتراض به تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر بیرون راندن اهالی این محله از منازلشان، چندین فلسطینی به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر با شلیک گلوله و بمب‌های گاز اشک‌آور این تظاهرات را سرکوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» را که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، بازداشت کردند.

همچنین در جریان درگیری‌ها در روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی و یک جوان فلسطینی دیگر شهید شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس یورش بردند و در بحبوحه تیراندازی و شلیک بمب‌های گاز اشک‌آور، دو تن از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

در جریان درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در روستای «أودلا» یک نوجوان فلسطینی ۱۶ ساله نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شد.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر به سمت معترضان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» یورش بردند و در نتیجه آن یک شهروند زن فلسطینی زخمی شد.

کد خبر 599420 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین - مسجد الاقصی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی نیروهای رژیم الشیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع محلی اعلام کردند جوانی فلسطینی در شهرک ظاهریه در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست اقدام به تعقیب «ربحی منسیه» جوان فلسطینی کرده و به سمت او تیراندازی کردند که در نهایت این جوان هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) و جنگ علیه غزه، تاکنون قریب به ۵۰۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

کد خبر 6092812 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو