Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:04:21 GMT

«روز قدس» در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۶۸۳

«روز قدس» در پاکستان

برگزاری مراسم های روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشور پاکستان در مستند «روز قدس در پاکستان» از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، تاریخچه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در کشور پاکستان از ابتدا تا کنون در مستند «روز قدس» به نمایش در خواهد آمد.

در این مستند بیان خواهد شد: از شهر کراچی در جنوب پاکستان گرفته تا لاهور قلب فرهنگی این کشور و اسلام‌آباد پایتخت، شخصیت‌های سیاسی و مذهبی این کشور از جمله مقامات و رهبران حزبی اعلام کرده اند که مسلمانان این کشور همگام با ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس را با تاکید بر حمایت از فلسطین و محور مقاومت و همچنین فریاد نفرت علیه صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آنان، گرامی می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مستند نیر گفت و گوهایی نیز با روحانیون شیعه و سنی و کارشناسان مشهور سیاسی در پاکستان با محوریت موضوع فلسطین و روز جهانی قدس پخش خواهد شد.

«روز قدس در پاکستان» به تهیه کنندگی محمد علی ذاکری، 17 اردیبهشت ساعت 11:30 به مدت 30 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین پاکستان قلب مسلمانان مسلمان جهان حضرت امام خمینی انقلاب شیعه و سنی پاکستان جهان روز قدس قلب مسلمانان شبکه سحر روز قدس در پاکستان روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان