Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:44:38 GMT

طپش قلب بالا را چگونه درمان کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۷۰۸

متخصص قلب و عروق کشورمان با اشاره به اینکه طپش قلب بالا دلایل متفاوتی دارد گفت: باید علت طپش قلب بالا با مشورت پزشک مشخص شود. ناطقان: محمدرضا محمدحسنی متخصص قلب و عروق در علت افزایش ضربان قلب در هنگام خواب و ناراحتی ناشی از آن گفت: این افراد باید به پزشک متخصص مراجعه کنند. معمولا دستگاهی برای این افراد استفاده می شود تا ضربان ۲۴ ساعته آنها چک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی اطلاعات این دستگاه علت مشخص می شود. تعداد ضربان قلب در هنگام خواب مهم است. استاندارد ضربان طبیعی قلب در افراد بالغ در حال استراحت ۶۰ تا ۱۰۰طپش است. اگر اکوی فردی طبیعی باشد مشکلی وجود ندارد.

وی درباره نوجوانانی که فشار زیادی را در دروس تحمل می کنند، اشتهای خوبی ندارند و علاوه بر آن نفس تنگی هم دارند اظهار داشت: اگر فشار خون این افراد بالاتر از استاندارد باشد باید درمان شوند.

متخصص قلب و عروق افزود: طپش قلب علل متفاوتی دارد. خوشبختانه در حال حاضر امکان معاینه مجازی از طریق اینترنت فراهم شده است. برای بیمارانی که طپش قلب بالا و نفس تنگی همراه آن را تجربه می کنند باید علت طپش قلب بالا مشخص شود ضمن اینکه تیروئید هم باید مورد بررسی قرار گیرد.

محمدحسنی درباره افرادی که ورم مچ پا دارند گفت: این عارضه می تواند به دلیل مصرف برخی داروها باشد ضمن اینکه این ورم می تواند به دلیل نشستن روی صندلی برای ساعت های زیاد باشد.

وی درباره سالمندانی که بیماری زمینه ای قند از نوع یک دارند و عمل قلب باز کرده اند می توانند بدون نگرانی واکسن کرونا را تزریق کنند. منبع: فارس برچسب ها: طپش قلب ، بالا ، درمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طپش قلب بالا درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!