Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی اکثر انسان ها در طول 6 سال تغییر زیادی نمی کند اما زندگی هافبک رم در طول 6 سال کاملا دگرگون شده است.

آاس رم و منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3-2 رم به پایان رسید. ابریما داربو، هافبک دفاعی 19 ساله جالوروسی برای دومین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته گذشته 7 دقیقه نیز مقابل سمپدوریا بازی کرد.

به گزارش طرفداری؛ ابریما داربو متولد 1 ژوئن 2001 است. در فصلی که رم آخرین اسکودتوی خود را کسب کرد، او فقط 17 روز داشت. این بازیکن اهل گامبیا، 6 سال پیش به دلیل فقر خانواده اش، گامبیا را ترک کرد و پس از هفته ها سفر با کشتی به سیسیل ایتالیا رسید. او یکی از صدها مهاجر غیرقانونی است که هر سال از بنادر جنوب ایتالیا وارد این کشور می شوند. داربو در اوج فقر و گرسنگی و در شرایطی که از داشتن حتی یک جفت کفش محروم بود، به ایتالیا آمد بدون اینکه بداند چند سال بعد قرار است عضوی از باشگاه رم باشد و مقابل منچستریونایتد به میدان برود.

کمپین حمایت از پناهجویان خردسال و نوجوان، او را به عنوان کسی که بدون خانواده اش مهاجرت کرده است، شناسایی کرد. خانواده ای در ریتی ایتالیا، سرپرستی ابریما را برعهده گرفت. او تحصیل خود را آغاز کرد و همزمان به تیم محلی فوتبال در همین شهر پیوست. در سال 2017، استعدادیاب های باشگاه آاس رم، داربو را شناسایی کردند. این هافبک گامبیایی پس از دو سال سرانجام اولین قرارداد حرفه ای خود را در تابستان 2019 با رم به امضا رساند. قراردادی با دستمزد 80 هزار یورو در سال. این بازیکن جوان در مصاحبه ای تایید کرد بخش عمده دستمزد خود را به گامبیا می فرستد تا خانواده اش را از فقر نجات بدهد. او همزمان که در تیم جوانان رم مشغول به بازی است، تحصیلات خود را ادامه می دهد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم