Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@13:26:35 GMT

منچستریونایتد و ویارئال فینالیست لیگ اروپا شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۹۳۵

منچستریونایتد و ویارئال فینالیست لیگ اروپا شدند

به گزارش ایرنا؛ دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار و با راهیابی یونایتد و ویارئال به فینال همراه شد.

در ورزشگاه «المپیکو»، آ.اس رم ایتالیا که در دیدار رفت با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ مغلوب منچستریونایتد انگلیس شده بود در بازی برگشت به برتری سه بر دو رسید اما این بُرد سودی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «اوله گانر سولسشر» در تیم منچستر در مجموع به برتری هشت بر پنج دست یافته و جواز حضور در فینال را به دست آوردند.

در این دیدار، «ادینسون کاوانی» مهاجم باتجربه اهل اروگوئه توانست گل‌های یونایتد را به ارمغان آورد. «ادین ژکو»، «کریستانته» و «زلیفسکی» هم برای رم موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی، آرسنال انگلیس در ورزشگاه «امارات» شهر لندن، پذیرای ویارئال اسپانیا بود که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

بازی رفت با برتری دو بر یک ویارئال به اتمام رسیده بود و با این شرایط و در مجموع نماینده اسپانیا با حساب دو بر یک، فینالیست شد.

«اونای امری» سرمربی ویارئال، حدود یک‌سال و نیم قبل از هدایت آرسنال برکنار شد و اکنون توانست انتقام سختی از توپچی‌های لندن گرفته و نماینده اسپانیا را به فینال لیگ اروپا برساند.

با این اوصاف تیم‌های منچستر و ویارئال فینال فصل جاری لیگ اروپا را پنجم خردادماه در شهر گدانسک لهستان برگزار می‌کنند. با تصمیم یوفا، این دیدار در حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویارئال منچستریونایتد آرسنال آ اس رم آرسنال منچستریونایتد ویارئال یوفا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است تیمش تنها نماینده شایسته اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

طرفداری | گوتی همواره با کری‌خوانی و نیش‌وکنایه به حمایت از رئال مادرید می‌پردازد.

رئال مادرید بار دیگر به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تنها دو بازی تا کسب جام شماره 15 در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز فاصله دارد. لوس‌بلانکوس، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان طی 14 فصل اخیر، 12 بار به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته و توانسته در 9 سال اخیر، 5 بار به مقام قهرمانی برسد. اما از طرفی، بارسلونا، دشمن دیرینه رئال مادرید چند سالی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نمی‌برد. بلوگرانا که حد فاصل سال‌های 2006 تا 2015، 4 بار قهرمان اروپا شده بود، حال ناکام بزرگ این جام لقب گرفته و حتی در دو مقطع نیز راهی لیگ اروپا شده‌است.

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته مهمان شبکه ال چرینیگیتو برای کارشناسی بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید بود و میان صحبت‌های خود به شکلی طعنه‌آمیز به تمجید از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. گوتی در این خصوص گفت:

اگر رئال مادرید نباشه، لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از تب‌وتاپ می‌افته و کسل‌کننده می‌شه. انگار رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی‌ای است که در این جام حضور داره!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)