Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آمار و ارقام، فینال لیگ اروپا احتمالا جذاب و پرگل نخواهد بود.

ویارئال با غلبه بر آرسنال و منچستریونایتد با غلبه بر آاس رم به فینال فصل 2020/21 لیگ اروپا رسیدند. این بازی 5 خرداد 1400 در گدانسک لهستان برگزار می شود.

دو تیم تاکنون 4 بار در رقابت های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته اند که در موردی عجیب هر 4 بازی با تساوی 0-0 خاتمه یافته است:

دو تساوی 0-0 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06 دو تساوی 0-0 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏