Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با بیان این مطلب افزود: برنامه‌ی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای انتخاب نفرات در المپیک مشخص است و کار ما برای حضور در این مسابقات پس از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان شروع شد.

وی ادامه داد: به همین منظور تمامی کشتی گیران شانس این را داشتند که ابتدا در رقابت‌های انتخابی جام تختی کرمانشاه و پس از آن در جام تختی کرمانشاه بعنوان یکی از مراحل اصلی انتخاب تیم ملی حضور پیدا کنند و نفرات منتخب این مسابقات نیز به رقابت‌های آسیایی در هند اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهربان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا به وجود آمد و در یکسال گذشته تمام اتفاقات را در دنیا دستخوش تغییرات کرد، ورزش و کشتی نیز از این قائده مستثنی نبودند و بازی‌های المپیک به مدت یکسال به تعویق افتاد.

مربی تیم ملی کشتی اظهار داشت: حدود ۷ ماه تمرینات کشتی تعطیل بود و عملاً کار ما با رقابت‌های لیگ و برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی از شهریورماه گذشته آغاز شد. پس از آن نیز با توجه به اینکه مقرر بود رقابت‌های جهانی کشتی در صربستان برگزار شود، بین نفرات منتخب که در یکسال گذشته مورد بررسی کادر فنی قرار گرفته بودند مسابقات انتخابی برگزار شد و در ادامه نیز کادر فنی با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی و اعزام به مسابقات برون مرزی به دنبال پیدا کردن فرد منتخب برای حضور در رقابت‌های المپیک بود.

مهربان تأکید کرد: کادر فنی پس برگزاری تورنمنت لهستان، نفرات منتخب خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان کسی انتخاب شده نیست.

وی در مورد چگونگی انتخاب نفرات برای حضور در جام تختی که مرحله‌ی اول گزینشی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود، گفت: با توجه به اینکه امکان برگزاری رقابت‌های انتخابی جام تختی به دلیل شیوع کرونا و فشردگی برنامه‌ها وجود نداشت، نسبت به معرفی نفرات اقدام کردیم و ملاک ما نیز عملکرد کشتی گیران در رقابت‌های قهرمانی کشور بیرجند، مسابقات آسیایی دو سال گذشته در رده‌ی سنی بزرگسالان و امید، رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و اردو‌های تیم‌های ملی بود.

مربی تیم ملی کشتی در مورد اعتراض برخی از کشتی گیران برای دعوت نشدن به رقابت‌های جام تختی گفت: اگر کشتی گیری از طرف هیئت کشتی استان معرفی شود، توسط کادر فنی بررسی خواهد شد.

مهربان با توجه به اعتراض چند روز پیش پرویز هادی، در مورد دعوت از این کشتی گیر گفت: پرویز هادی کشتی گیری است که زحمات زیادی کشیده، سال‌ها عضو تیم ملی بود و ما احترام زیادی برای وی قائل هستیم، اما ایشان در مسابقات انتخابی مقابل امین طاهری و امیرحسین زارع کشتی را واگذار کرده و بعد از آن نیز ما شنیدیم که وی برای حضور در شورای شهر تبریز ثبت نام کرده و قصد حضور در این شورا را دارد.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم چرا آقای هادی در این چند ماه گذشته و پس از رقابت‌های انتخابی در آبان ماه، هیچ درخواستی برای حضور در تیم‌های ملی نداشته اند و به یکباره علاقمند حضور در تیم ملی کشتی شدند، اما با توجه به اینکه احترام ویژه‌ای برای مردم غیور و پهلوان دوست تبریز و آذربایجان قائل هستیم، اگر ایشان آمادگی حضور در جام تختی را دارند می‌توانند به صورت رسمی درخواست خود را به فدراسیون بدهند و کادر فنی نیز حتما این درخواست را مورد بررسی قرار خواهد داد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی تیم ملی کشتی برای حضور کادر فنی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول