Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:10:05 GMT

پیام مسئولان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۱۷۱

پیام مسئولان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس صادر کردند.

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است که بی تردید ذره‌ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب نشینی نخواهند کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ظلم و جنایت باقی نخواهد ماند و مقاومت پیروز خواهد شد.

این روز بزرگ و تاریخی که یادگار و میراث ارجمند امام راحل (ره) است، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، در آستانه روز جهانی قدس، امسال اگر چه ملت عزیز ایران و جهان به دلیل شرایط خاص و درگیر با ویروس منحوس کرونا توفیق حضور در راهپیمایی این یوم الله را ندارد. ولی اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و دیگر کشور‌های اسلامی و حمایت حامیان غربی، عربی آنان را محکوم کرده و حمایت و همبستگی خود را از مسلمانان بی دفاع فلسطین اعلام می‌دارید، امیدوارم بزودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی و از میان رفتن بساط ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی، افراطی و تکفیری و حامیان آنان در کشور‌های اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس