Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:33:45 GMT

مراسم روز قدس در شهرستان ری مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۲۱۷

مراسم روز قدس در شهرستان ری مجازی برگزار می شود

گروه استان‌ها- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مراسم روز قدس در شهرستان ری به‌صورت مجازی است و پویش‌ها و برنامه‌های روشنگرانه ویژه آن در قالب کلیپ‌های کوتاه با موضوع اهمیت این روز و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی منتشر می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی کنگرلو در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و تأثیر آن بر برگزاری مراسم اظهار داشت: این آیین به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال از طریق راهپیمایی و خودرویی امکان‌پذیر نیست و پیام این روز بزرگ از طریق فضای مجازی در جهان اسلام توسط جوانان انقلابی منتشر و بازگو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پویش‌ها و برنامه‌های روشنگرانه ویژه روز قدس به‌صورت کلیپ‌های 2 دقیقه‌ای و کوتاه با موضوع اهمیت روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین تهیه و در فضای مجازی شهرستان ری منتشر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: در سطح شهرستان ری و در مراسمات از جمله شب‌های قدر که در فضای باز برگزار می‌شود سخنرانان به اهمیت دفاع از آرمان مردم فلسطین در مقابله با ستمگران می‌پردازند.

ویژه برنامه روز قدس کرج بدون هرگونه اجتماع برگزار می‌شودتاکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر روشنگری جنایت آمریکا در روز قدس؛ ظرفیت فضای مجازی به‌کار گرفته شودشهادت سردار سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک ساخت/به شکل مجازی باید روز قدس را زنده نگه داشت

کنگرلو یادآور شد: امسال شاهد برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سخنرانی مقام معظم رهبری به نحو مطلوب و اثرگذار هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از مبلغان سطح شهرستان و ظرفیت مجازی به تبیین اهمیت این روز پرداخته می‌شود و امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان ری نیز مانند سنوات پیشین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی اقدامات اثرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!