Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرتالله مهدیخانی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دغدغه ما این است که اکنون با بسته شدن مسیر خروجی از میدان شورا به سمت تهران در ابتدای جاده باراجین، اگر خودرویی در آزاردراه و در محدوده قزوین دچار سانحه شود، امکان عزیمت خودروهای امداد رسان مانند اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه با فرمانداری قزوین نیز نامه‌نگاری شده تا تجدید نظر لازم در این زمینه صورت پذیرد، تصریح کرد: قرار بر این بود تا در محدودیت‌های کرونایی به منظور کاهش زنجیره ابتلا شهروندان و هموطنان‌، ورود به شهر قزوین مسدود شود، اما اکنون در ابتدای باراجین و انتهای خیابان نوروزیان مسیرهای خروج از شهر مسدود شده، که انجام این کار هیچ فایده‌ای ندارد.

مهدیخانی با انتقاد از مسیر ورود به شهر قزوین، حدفاصل زیرگذر اسماعیل آباد، اظهار داشت: متاسفانه مسدود نشدن مسیر خاکی در این محل باعث شده تا برخی خودروهای غیربومی وارد قزوین می‌شوند که این مساله نه مورد تایید بوده و نه شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در آن رعایت می‌شود.

این مسؤول بحران به اهمیت ماموریت‌های امدادی مانند اورژانس و آتش نشانی اشاره و یادآور شد: نیروهای امدادی نیز هم اکنون دغدغه‌مند هستند که در صورت بروز حادثه امکان عزیمت به محل حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن برای آنان وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خاطرنشان کرد: بهتر است به جای مسدود کردن کامل مسیرهای خروجی شهر قزوین توسط نیوجرسی، از گاردریل‌های فلزی استفاده شود تا در صورت نیاز بتوان در اسرع وقت آن‌ها را جا به‌ جا کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا امداد رسانی مدیریت بحران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امداد رسانی مدیریت بحران ویروس کرونا امداد رسانی مدیریت بحران استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه