Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرمانده کل سپاه بر ایستادگی نیروی قدس در مقابل دشمن اسلام یعنی گروهک تروریستی داعش تأکید کرد و گفت: شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است و خدمات ماندگاری در این مسیر از خود برجا گذاشته است. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از سپاه قدس، مقام معظم رهبری را بنیان‌گذار نیروی قدس معرفی کرد و گفت: فرمانده معظم کل قوا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده نیروی قدس معرفی کردند و تمام مأموریت‌ها و فعالیت ای نیرو زیر نظر مقام معظم رهبری است و از کم و کیف آن با خبر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه بر ایستادگی نیروی قدس در مقابل دشمن اسلام یعنی گروهک ترویستی داعش تأکید کرد و افزود: شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است و خدمات ماندگاری در این مسیر از خود برجا گذاشته است.     عبداللهی با اشاره به حمایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نیروی قدس، تصریح کرد: ایشان زیباترین دفاع را از نیروی قدس انجام دادند.   برخی با زیرسؤال بردن شهید سلیمانی، خودشان زیر سؤال رفتند
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با تأکید بر اینکه برخی‌ها خواستند قهرمان مقاومت(سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) را زیر سؤال ببرند ولی خودشان زیر سؤال رفتند، اضافه کرد:  فرمانده معظم کل قوا با تأسف و تأثر از این نوع گفتار یاد کردند، بیانات شیوای مقام معظم رهبری برای افرادی که تردید داشتند و به عمق این موضوعات اشراف نداشتند، نوعی شفاف‌سازی بود.     وی بر نقش بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا در شفافیت موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به مقاومت، مذاکرات و نیروی قدس تأکید کرد و افزود: ابهامات موجود با سخنان مقام معظم رهبری شفاف و روشن شد.   عبداللهی اظهار داشت: امیدواریم با این تلنگری که زده شد و مقام معظم رهبری بیان داشتند، بدانند دوستی با نیروهای جان برکف که برای اعتلای اسلام و میهن جان دادند، نسبت به دوستی با آمریکا قابل قیاس نیست و باید در موضع‌گیری علیه دشمن تبری داشته باشیم.     بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم

 

 انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه اقتدار موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه اقتدار موشک مقام معظم رهبری نیروی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»