Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری ادعای مطرح شده از سوی شبکه سی. ان. ان به نقل از "سه منبع مطلع" را درباره تصمیم این کشور برای آزادسازی بخشی از پول‌های بلوکه شده ایران رد کرد.

به گزارش ایسنا، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش در واکنش به ادعای شبکه سی. ان. ان در گزارشی مبنی بر این که دولت آمریکا در حال بررسی آزادسازی 1 میلیارد دلار از دارایی های ایران برای مصارف بشردوستانه است، نوشت: گزارش ها مبنی بر این که در حال بررسی آزادسازی دارایی‌های ایران به عنوان حرکتی یک جانبه برای تهران هستیم، صحت ندارد و پیش از انتشار آن نیز این مسئله را روشن ساخته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرایس ادامه داد: همان طور که گفته‌ایم، هر حرکت اساسی از سوی آمریکا باید بخشی از روندی باشد که در آن هر دو طرف وارد عمل می شوند. 
شبکه سی. ان. ان ادعای آزادسازی 1 میلیارد دلار از دارایی های ایران را به نقل از سه منبع مطلع که در جریان مذاکرات هسته‌ای وین هستند مطرح کرده و نوشته بود که این اقدام آمریکا از روی نشان دادن حسن نیت به ایران خواهد بود. 
این شبکه همچنین مطرح کرده بود که این پول از طریق کانال مالی سوییس به ایران انتقال داده خواهد شد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ند پرایس وزارت امور خارجه آمریکا دارایی های ایران در خارج از کشور مذاكرات هسته اي دارایی های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجویان و اساتید در این تجمع ها، یکصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و همچنین رفتار خشونت آمیز ماموران امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکا را محکوم کردند.

در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته مهم این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و در مقابل نظام حاکم آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند