Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت روز قدس اتحاد هدفمند کشورهای اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر گرامیداشت روز قدس گفت: روز قدس روز وحدت و همگرایی امت اسلام برای آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز ملت های آزادی خواه انزجار خود از رژیم نامشروع صهیونیستی را اعلام می کنند.

 

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره از قدرت مقاومت فلسطین و بیداری ملت های مسلمان در هراس بوده است و این هراس را در سرکوب ملت مظلوم فلسطین و غصب سرزمین های بیشتری نشان داده است.

 

وی ادامه داد: 60 سال از حضور غاصبانه این رژیم جعلی در سرزمین های اسلامی می گذرد و 60 سال است که ملت فلسطین آواره و مورد ظلم و غارت گری این رژیم قرار گرفته اند، 60 سال است که قبله اول مسلمانان در بند است.

 

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گرامیداشت روز قدس یک بار دیگر اتحاد هدفمند کشورهای اسلامی در برابر این رژیم غاصب را نشان می دهد در عین حال زنگ خطر مقابله با امت اسلام با این رژیم جعلی برای دفاع از ملت فلسطین را یک بار دیگر به صدا در می آورد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس مجلس شورای اسلامی مجلس گرامیداشت روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست