Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:28:56 GMT

آرتتا: مصدومیت ژاکا برنامه‌های ما را بهم ریخت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۶۰۴

آرتتا: مصدومیت ژاکا برنامه‌های ما را بهم ریخت

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید می کند که توپچی ها در دیدار برگشت برابر ویارئال در بهترین شرایط خود نبودند.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا پس از ناکامی آرسنال در رسیدن به فینال لیگ اروپا و حذف شدن به دست ویارئال، از مصدومیت گرانیت ژاکا قبل از بازی ابراز تاسف کرد و گفت که نتیجه نهایی کل تیم را بسیار ناراحت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویارئال که در دیدار رفت رد اسپانیا به برتری 2-1 برابر توپچی ها دست پیدا کرده بود، در دیدار برگشت با تساوی بدون گل در استادیوم امارات توانست به فینال این رقابت ها صعود کند.

آرتتا معتقد است که شاگردانش در دیدار برگشت شایسته پیروزی بودند اما همچنین تایید می کند که با توجه مصدومیت غیرمنتظره گرانیت ژاکا هنگام گرم کردن پیش از بازی، تمام برنامه های او را بهم ریخت.

 

آرتتا گفت: "ما بسیار ناراحتیم. واقعا مایوس شدیم. باید به ویارئال تبریک بگوییم. تا آخرین لحظه همه چیز را امتحان کردیم. به نظرم مستحق برد بودیم اما این جزییات بود که سرنوشت این بازی را را مشخص کرد.

ما سه شانس خیلی خوب برای گلزنی داشتیم، آنها هیچ شانسی نداشتند اما توانستند به فینال صعود کنند. اتفاقات زیادی برای ما افتاد و بازیکنان بسیاری در بهترین فرم خود نبودند."

 

 

آرتتا با اشاره به از دست دادن ژاکا تنها دقایقی پیش از آغاز بازی، افزود: "این اتفاق برنامه های ما را کاملا تغییر داد. ما همه چیز را بر اساس حضور ژاکا در آن پست آماده کرده بودیم.

در نیمه اول روی کار با توپ مشکل داشتیم اما این توجیه نیست. بازیکنان مهم زیادی می توانستند در این بازی تعیین کننده باشند اما در بهترین لحظات خود نبودند.

به نظرم ما با توپ اصلا دقیق نبودیم. احتمالاً کمی تنش داشتیم. در نیمه دوم بیشتر مسلط بودیم."

 

 

آرسنال این شانس را داشت تا نتیجه 1-0 که برای رسیدن به فینال لازم بود را مهبه دست بیاورد، اما پیر امریک اوبامیانگ دو بار توپ را به تیر دروازه زد و ضربات نیکلاس په‌په و امیل اسمیت رو نیز در نیمه دوم از فاصله ای بسیار نزدیک به بیرون رفت.

در پایان شاگردان آرتتا نتوانستند خط دفاع ویارئال را شکست دهند و این سرمربی اسپانیایی معتقد است که این ناکامی ثمره آماده نبودن بازیکنانش برای مسابقه بود.

آرتتا اضافه کرد: "آنطور که ما بازی را برابر ویارئال در اسپانیا شروع کردیم اصلا خوب نبود. به این بازی هم در بهترین شرایط خود و با آمادگی همه بازیکنان به بهترین شکل، نرسیدیم. برای 90 درصد از بازیکنان ما این اولین بازی نیمه نهایی بود که در آن شرکت داشتند و ما باید خیلی چیزها بیاموزیم.

حالا دیگر تنها راه رسیدن به رقابت های اروپایی از طریق کسب رده در لیگ برتر است پس ما می دانیم که چه چیزی را پیش رو داریم. امروز یک ناامیدی عظیم بود چرا که ما همه چیز را امتحان کردیم."

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است