Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت روز جهانی قدس بر موضع ثابت این جنبش در حمایت از مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشان می‌دهد که قدس مسئولیت و بخشی از تعهدات ایمانی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهان حضور فعال در مناسبت روز جهانی قدس هستیم. ما بر موضع ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین و آزادگان و محور مقاومت برای پاکسازی این امت و آزادی مقدسات تأکید می‌کنیم.

وی گفت: مردم امت عربی باید به مسئولیت خود درباره مسئله فلسطین عمل کنند چراکه رژیم صهیونیستی خطری علیه امت و ملت‌هاست. ما به عنوان یک امت اسلامی در مقابل خدا مسئولیت دینی برای حمایت از مردم فلسطین و مقابله با تهدید دشمن داریم.

وی گفت: در مقابل تحرک غرب و رسیدن یهودیان به فلسطین تحرک جدی از سوی امت اسلامی صورت نگرفت. بعد از شکست رسمی اعراب در اتخاذ اقدام جدی، تحولاتی مثبت در روند مسئله فلسطین رخ داد که به تجربه مردمی مثل حزب‌الله در لبنان و پیروزی‌های آن بازمی‌گردد. تجربه نوار غزه و موفقیت‌های پی در پی از عوامل موثر در روند مسئله فلسطین است. تحرک رسمی از سوی جهان عربی برای حمایت از تجربه غزه و حزب‌الله صورت نگرفت.

باید برای مقابله با دشمن به اصلاح وضعیت داخلی خود بپردازیم. ادامه خطر اسرائیل بر مسئولیت ما می‌افزاید. این مسئولیت تنها به داخل فلسطین یا اطراف آن محدود نمی‌شود بلکه به تمام امت مربوط می‌شود. دشمن اسرائیلی صرفا یک دشمن مثل بقیه دشمنان نیست بلکه بدترین دشمنی را با ما به عنوان یک امت مسلمان دارد. با این حال آن‌ها سعی می‌کنند تصویر خوبی از خود نشان دهند. برخی از نظام‌ها دیدگاه خود را بر پایه این تصویر ساختند و بر پایه آن حتی به نام دین به عادی سازی روابط پرداختند. هدف از ارائه چنین تصویری از صهیونیست‌ها منحرف کردن نگاه‌ها از دشمنی آن‌هاست. جنگ دشمن صهیونیستی با ما جنگی فراگیر است و استراتژی که در پیش گرفته گرفتن تمام قدرت معنوی و مادی ما و سیطره کامل بر ماست تا ما را به ابزار دست خود تبدیل کند و تمام امکاناتمان را در دست بگیرد.

الحوثی گفت: صهیونیست‌ها به صورت جدی برای ممانعت از دستیابی امت ما به توانایی‌های نظامی تلاش می‌کنند و این را در برخوردشان با ایران، توانایی‌های مردم یمن، حزب‌الله لبنان و مبارزان فلسطینی می‌بینیم. صهیونیست‌ها بر تمام توطئه‌ها و کارنامه جنایتکارانه خود و هدف قرار دادن مستمر امت اسلامی عنوان صلح را می‌گذارند؛ صلحی که صهیونیست‌ها ارائه می‌کنند صرفا تسلیم شدن در برابر آن‌ها و توطئه‌ها و برنامه‌هایشان است.

الحوثی گفت: با وجود اقدامات دشمن اسرائیلی ما شاهد سه مسئله حتمی خواهیم بود: شکست و سقوط این دشمن، خسارت و شکست حامیانش و غلبه بندگانی که بر خداوند توکل دارند بر این دشمن. ما باید برای تقویت جبهه داخلی و فعال کردن سلاح تحریم کالا‌های آمریکا و اسرائیل تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انصارالله یمن روز قدس رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • نوبت مکافات جنایت
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است