Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:01:15 GMT

چرا فدراسیون فوتبال ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۳۰۹

چرا فدراسیون فوتبال ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجید صدری در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ماه‌های اخیر تمام تلاش و توجه ارکان مدیریتی در باشگاه، حمایت کامل و قاطعانه از یحیی گل‌محمدی و تک‌تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بود. در این مدت با مدیریت بدون حاشیه جعفر سمیعی، کارها را با سرعت بالا و در سکوت پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قبل از آنکه پرسپولیس وارد لیگ قهرمانان آسیا شود، نتایج خوبی کسب کرد تا صدر جدول لیگ را از آن خود کند. در کشور هند نیز، به قدری عملکرد بچه‌ها خوب بود که توسط تمام رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، حتی رسانه رسمی لیگ قهرمانان بارها مورد تمجید قرار گرفت. ما به داشتن چنین تیم و بازیکنانی افتخار می‌کنیم زیرا آنها با تمام وجود برای به دست آوردن امتیازات می‌جنگند و گل‌محمدی و همکارانش هم در هر بازی، طرح جدید تاکتیکی ارائه می‌کنند تا پرسپولیس خلاقیت و قدرت را به صورت همزمان در دیدارهایش داشته باشد.

صدری در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی نظیر حراج سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا و فدراسیون فوتبال رقم خورد که معاونت حقوقی و اجرایی باشگاه توضیحات کاملی در این مورد ارائه کردند اما ما هم بیکار نبودیم و از مسیرهای مختلف برای حل مشکلی که بی‌جهت و بدون هیچ دلیل منطقی برای باشگاه به وجود آمده، اقدام کردیم. در این میان چند سوال مهم داریم که منتظریم به جوابش برسیم؛ اینکه چرا فدراسیون علیرغم دارایی‌هایی که داشت، ساختمان باشگاه پرسپولیس را برای تسویه حساب با شستا معرفی کرده و در ثانی، چرا فقط در مورد دفتر باشگاه پرسپولیس بحث می‌شود؟ از سوی دیگر، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که فدراسیون با شستا تسویه حساب کرده و ما نباید درگیر این مسائل شویم.

صدری همچنین افزود: پرسپولیس روزهای حساسی را مقابل خود می‌بیند و به همین علت، هرگز اجازه نمی‌دهیم باشگاه را وارد دعواهای دیگر کنند. ما در هیات مدیره یک قرار مهم داریم و می‌خواهیم در سکوت کامل، کارها را دنبال کنیم و هر وقت به نتیجه دلخواه رسیدیم، آن را به هواداران اعلام خواهیم کرد. غیر از این باشد، مشکلات قدیمی دوباره در پرسپولیس تکرار می‌شود. ما اهل جنجال و سروصدای رسانه‌ای نیستیم و با آرامش، فعالیت‌مان را جلو می‌بریم. هماهنگی خوبی بین بنده و آقایان جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض در هیات مدیره ایجاد شده و هر قدمی که برمی‌داریم با همکاری و مشاوره یکدیگر است. بدون حاشیه، در کنار هم کار می‌کنیم تا به پرسپولیس کمک شود. جا دارد از همه این عزیزان بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنم. هیات مدیره پرسپولیس نه تنها در تیم مدیریتی، بلکه خارج از باشگاه با همه ارکان ورزش و فوتبال کشورمان تعامل سازنده و خوبی دارد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.»

وی سپس به دو دیدار حساس پیش‌رو برای سرخپوشان پایتخت اشاره داشت و گفت: اول اینکه حریفان باید نگران بازی با پرسپولیس باشند زیرا ما معتقدیم قدرتمندترین تیم آسیا را در اختیار داریم و در عمل و داخل زمین هم این موضوع را به اثبات رسانده‌ایم. در ثانی، تلاش می‌کنیم شرایطی برای تیم ایجاد کنیم که پرسپولیس بدون دغدغه و با آرامش و تمرکز کافی وارد دو دیدار با تیم‌های مدعی شود. البته اعتراض‌هایی نسبت به برنامه لیگ هم داشتیم و همچنان می‌گوییم در قبال پرسپولیس کم لطفی شد اما ما با تمام توان و انرژی به دیدار سپاهان و استقلال می‌رویم و به دنبال دو پیروزی شیرین هستیم.

صدری در پایان گفت: در حال حاضر، اتحاد و همبستگی که بین هواداران، مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده، یک زنجیره محکم است که به عامل موفقیت‌های ما تبدیل شده و می‌توانیم با همین اتحاد، قهرمانی پنجم را به دست بیاوریم. تا وقتی متحد باشیم، هیچ تیمی حریف‌مان نیست. خدا را شکر که کادر فنی باهوش، بازیکنان غیرتمند و مدیریت بی‌حاشیه در باشگاه داریم و اینها می‌تواند رمز موفقیت‌مان باشد. باید کنار هم بمانیم و حمایت‌ها را ادامه بدهیم تا پرسپولیس در جایگاه واقعی خود بماند. جا دارد تقدیر و تشکر گرمی از هواداران پرسپولیس داشته باشم. با اینکه به علت شیوع کرونا، همچنان راه برای حضور در استادیوم‌ها مسدود است اما طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی سنگ‌تمام گذاشته‌اند و باید بدانند ما در باشگاه، قدردان این حمایت‌ها هستیم.

کد خبر 5206095

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجید صدری فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس شستا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد شمشیر بازی کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال قایقرانی الهلال عربستان فراز کمالوند باشگاه پرسپولیس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!